۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۷۰۲۱۰۸

رسانه اماراتی تعیین نماینده دائم پلیس رژیم اسرائیل در کشورش را خطرناک دانست

رسانه اماراتی تعیین نماینده دائم پلیس رژیم اسرائیل در کشورش را خطرناک دانست
پایگاه خبری «امارات ۷۱» تعیین نماینده دائم پلیس رژیم صهیونیستی در خاک این کشور حاشیه خلیج فارس را ضربه ای بزرگ به این کشور دانست و آن را خطرناک توصیف کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، پایگاه خبری «امارات ۷۱» در گزارشی به تعیین نماینده دائم پلیس رژیم اسرائیل در امارات اشاره کرد و نوشت: این اقدام رژیم صهیونیستی خطر بزرگی برای کشور ایجاد می‌کند.

به نوشته امارات ۷۱، پلیس رژیم اشغالگر صهیونیستی یکشنبه شب رسماً نماینده دائمی در امارات منصوب کرد و به این ترتیب به دستگاه امنیتی این رژیم اشغالگر اجازه داده شد تا اولین قدم خود را در خلیج فارس بردارد.

«وسیم بدر» سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی گفت که «یعقوب شبتای» رئیس پلیس این رژیم روز یکشنبه برای یک سفر کاری وارد ابوظبی شد و این اولین سفر در نوع خود از زمان اعلام عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: در چارچوب تحکیم روابط دو کشور، «یعقوب شبتای» رئیس پلیس رژیم اسرائیل تصمیم گرفت تا نماینده دائم پلیس این رژیم در امارات را منصوب کند تا در آنجا در چارچوب سفارت اسرائیل در ابوظبی فعالیت کند و هماهنگ کردن فعالیت‌های پلیس در امارات، آفریقا و خاورمیانه بخشی از وظایف وی است.

سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی گفت: سفر «شبتای» به امارات چند روز طول می‌کشد و هدف آن برقراری ارتباط بین دستگاه پلیس و باز کردن کانال رسمی برای گفتگو درباره چالش‌های مرتبط با جرم در دو کشور و تاسیس راه‌های همکاری حرفه‌ای متقابل است.

روزنامه انگلیسی «تلگراف» در سپتامبر گذشته از توافقی بین رژیم اشغالگر اسرائیل و ابوظبی خبر داد که بر اساس آن «پلیس اسرائیل» یک شعبه از خود را در کنسولگری این رژیم در دبی باز می‌کند.

رسانه‌های عربی این اقدام رژیم اسرائیل را بی‌سابقه دانستند که به اشغالگران صهیونیست امکان حضور نظامی دائمی در سرزمین امارات را می‌دهد.

ابوظبی از زمان امضای توافقنامه عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی که در اواسط سپتامبر ۲۰۲۰ امضا شد، ده‌ها یادداشت تفاهم و توافقنامه امنیتی و تجاری با رژیم اشغالگر اسرائیل به ارزش میلیاردها دلار امضا کرده است./۹۸۸/

ارسال نظرات