۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۷۰۲۱۲۷
رئیس مرکز بسج اساتید و نخبگان حوزه مطرح کرد؛

تحریف آشکار تاریخ پر افتخار حوزه از سوی محقق داماد

تحریف آشکار تاریخ پر افتخار حوزه از سوی محقق داماد
حجت الاسلام اکبری با انتقاد از مواضع اخیر آقای سید مصطفی محقق داماد، اظهارات وی را تحریف آشکار تاریخ پر افتخار یکصدساله حوزه علمیه قم دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن اکبری رئیس مرکز بسج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم، امروز در دیدار حجت الاسلام محققی مدیرعامل و خبرگزاری رسا، با اشاره به خطر نفوذ دشمن در میان انقلابیون گفت: دشمن اگر بخواهد دشمنی کند به خانه دوستان رسوخ و نفوذ می کند و متأسفانه شاهد هستیم همین خط را هم در پیش گرفته است.

وی ایستادگی همراهان انقلاب را ستودنی توصیف کرد و اظهار داشت: اگرچه دوستان و همراهان انقلاب با همه وجود و توان پای این انقلاب اسلامی ایستاده اند، اما به این معنا نیست که کار تمام شده، بلکه انقلاب یک موجود زنده و در حال حرکت است و لذا همۀ همراهان انقلاب باید هوشمندانه با انقلاب همدل، همگام و همراه باشند و همواره روزآمد باشند، چراکه انقلاب پدیده ای روزآمد است.

حجت الاسلام اکبری انقلاب را باعظمت توصیف و تصریح کرد: انقلاب عظمت دارد و لذا دشمنی با انقلاب هم باید بزرگ باشد، اگر دشمنی خرد باشد به این معنی است که انقلاب عظمت خود را در نظام جهانی پیدا نکرده است.

وی افزود: به میزان عظمت انقلاب اسلامی، فعالیت نیروهای انقلابی نیز باید بزرگ باشد، انقلاب جهانی است و در همان سطح باید نگاه همراهان انقلاب جهانی و فعالیت های بین المللی انجام داد.

رئیس مرکز بسج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از فعالیت خبرگزاری رسا، ابراز کرد: کار شما بسیار خوب، منسجم و جهادی است، فعالیت های خبرگزاری رسا قابل الگو برداری است؛ توصیه می کنم در این راه باید بیش از همه به خدا توکل کنید و در این راه ثابت قدم باشید.

وی جنگ امروز را جنگ اندیشه ها دانست و خاطرنشان کرد: در این میدان باید کادرسازی کنید، افراد و استعدادهایی را کشف کنید که راهزنان به سراغ آن ها نروند، یکی از مشکلات ما در جبهه انقلاب فعالیت های پراکنده است که ضرورت دارد در این خصوص بازنگری داشته باشیم.

وی با انتقاد از اظهارات آقای سید مصطفی محقق داماد، مواضع او را تحریف تاریخ پر افتخار حوزه های علمیه در طول یکصدساله عمر با برکت آن دانست.

رئیس مرکز بسج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر وظایف نیروهای انقلابی تصریح کرد: اولین کار شما و همه نیروهای انقلابی اعتماد سازی و سپس هم افزایی است.

حجت الاسلام اکبری فاصله از انقلاب را فاصله از اصل دین برشمرد و خاطرنشان کرد: معتقدیم انقلاب بین الحرمین است و اعضاء این بین الحرمین به سمت پیوستن به نظام مهدوی و عصر ظهور گام بر می دارند.

وی بر لزوم تبعیت از رهبر معظم انقلاب تاکید و اظهار کرد: به خوبی باید به فرمایشات رهبری گوش داد، ایشان امروز دیدبان ما است و به خوبی تحولات را رصد می کند، نگاه، تصمیم و سخن رهبر معظم انقلاب در نگاه بین المللی تحول زا است، لذا باید به سخنان رهبری خوب گوش داد، سپس فهم، باور و عمل کنیم.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه اگر تبیین در جامعه به خوبی صورت بگیرد اعتماد سازی هم به وجود می آید، عنوان کرد: مردم نسبت به انقلاب کم کاری نکرده اند و به خوبی پای انقلاب خود ایستاده اند، قطعاً مردم با همراهی نظام از گردنه جنگ اقتصادی به خوبی و موفقیت خواهند گذشت.

وی با اشاره به رفاه طلبی عده ای در انقلاب گفت: انقلاب اگر بخواهد به جایگاه اصلی خودش برسد با رفاه طلبی و راحت طلبی پیش نخواهد رفت، امام به ما آموخت و خود نیز از پیشوا و سرور و مولایش حسین بن علی (ع) گرفته است.

رئیس مرکز بسج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با اشاره به ارزیابی خبر ابراز کرد: اخبار را ارزیابی کنید و با قول سدید و متقن سخن بگویید و نقادی ها منصفانه باشد، در حوزه خبر باید سه کار اساسی اولویت ها، ضرورت ها و فوریت ها را انجام دهید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کار شما را رصد می کنم و ای کاش دیگران هم از شما بیاموزند و تاسی کنند؛ امیدوارم در مسیری که در پیش گرفته اید موفق باشید.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
در فقه سیاسی قاطبه فقهای شیعه، تضعیف رهبری، تضعیف نظام و از اعظم کبائر و گناهان کبیره است
3
3