۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۷۰۲۲۳۳
مدیر حوزه علمیه برادران لرستان تأکید کرد؛

لزوم برنامه ریزی منسجم در راستای پذیرش طلاب جدیدالورود

لزوم برنامه ریزی منسجم در راستای پذیرش طلاب جدیدالورود
لرستان- حجت الاسلام عبداللهی گفت: در راستای جذب طلاب جدیدالورود با هدف جذب جوانان توانمند و نخبه، ستاد پذیرش شهرستانی و استانی تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در جلسه شورای آموزش حوزه علمیه استان لرستان که در مرکز مدیریت استان برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: در راستای پذیرش در مدارس علمیه استان باید برنامه ریزی منسجمی صورت گیرد.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان بر ضرورت تشکیل ستاد پذیرش تأکید کرد و افزود: ستادهای پذیرش باید به صورت استانی و شهرستانی برگزار شود.

وی در ادامه  تشکیل کمسیون بررسی وضعیت پذیرش، تشویق مدارس موفق در امر پذیرش و  تمرکز بر کیفیت در گزینش داوطلبان را از جمله مواردی عنوان کرد که در زمینه پذیرش طلبه جدیدالورود باید مورد توجه قرار گیرد.

کیفیت محوری ملاک پذیرش قرار گیرد

حجت الاسلام عبداللهی معیار و ملاک پذیرش را کیفیت محوری خواند و اظهار داشت: داوطلبانی که استعداد و توانایی لازم را دارند، باید طی مراحل گزینش شناسایی و جذب شوند.

وی به نحوه برگزاری کلاس های درس اشاره و عنوان کرد: کلاس های درس در مدارس علمیه استان با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان تصریح کرد: همزمان با تدریس اساتید، صوت استاد ضبط و در کلاس مجازی برای طلاب مبتلا بارگزاری شود.

وی در پایان با اشاره به شیوع سویه جدید امیکرون و افزایش آمار مبتلایان در استان، خاطرنشان کرد: طلاب مبتلا شده به ویروس کرونا با نامه پزشکی می توانند در کلاس مجازی شرکت کنند./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات