۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۸۴۰۷۲

مهلت پذیرش در حوزه علمیه خواهران لرستان تمدید شد

مهلت پذیرش در حوزه علمیه خواهران لرستان تمدید شد
لرستان - مهرابی گفت: پذیرش در حوزه علمیه خواهران لرستان در مقطع سطح دو تا ۱۹ تیر ماه جاری تمدید شد.

اکرم مهرابی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از تمدید مهلت پذیرش در حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد و بیان داشت: 15 تیر پایان مهلت نام نویسی برای داوطلبان ورود به حوزه علمیه در سطح دو اعلام شده بود که تا 19 تیر ماه تمدید شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه لرستان در سطح دو و سه حوزوی افزود: مدارس علمیه سطح دو آماده پذیرش 300 طلبه جدید الورود هستند.

وی ادامه داد: علاقه مندان به تحصیل در حوزه علمیه خواهران لرستان می توانند تا 19 تیر ماه جاری با مراجعه به سایت معاونت آموزش و یا مراجعه حضوری به مدارس علمیه خواهران سراسر استان لرستان نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

مهرابی با اشاره به اینکه آزمون ورودی سطح سه بین داوطلبان ورود به حوزه علمیه برگزار شده است، گفت: نتایج نهایی پذیرفته شدگان این آزمون 26 تیر ماه اعلام می شود.

وی ملاک پذیرش در حوزه علمیه خواهران لرستان را کیفیت محوری عنوان کرد و گفت: پس از اعلام نتایج آزمون دوره های مصاحبه و تحقیق میدانی برگزار خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان یادآور شد: در مقطع سطح سه نیز بیش از 60 طلبه برای تحصیل در رشته های تخصصی تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، کلام اسلامی، و تاریخ اسلام جذب می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات