۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۵۵۲۴۲
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان:

مهلت پذیرش حوزه علمیه لرستان تا ۵ تیر ماه تمدید شد

مهلت پذیرش حوزه علمیه لرستان تا ۵ تیر ماه تمدید شد
حجت الاسلام موسوی از تمدید مهلت پذیرش طلبه‌ها تا پنجم تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت حوزه و مدارس علمیه نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران که در دفتر مرکز مدیریت برگزار شد، گفت: مهلت نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه علمیه که تا 20 خرداد اعلام شده بود، تا 5 تیر ماه سال جاری تمدید شد.

وی با بیان اینکه 13 مدرسه علمیه برادران لرستان آماده پذیرش طلبه هستند، افزود: پذیرش در مدارس بر اساس ظرفیت های اعلام شده صورت می گیرد.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: امسال مدارس علمیه برادران استان لرستان آماده پذیرش بیش از 300 طلبه جدیدالورود هستند و در پذیرش طلبه کیفیت محوری مهم ترین معیار و ملاک است.

وی اذعان داشت: مهم ترین هدف ما در پذیرش طلبه جذب جوانانی نخبه، مؤمن، متدین و با استعداد است، افرادی که در حوزه پرورش یابند و بتوانند با تلاش و کوشش به اهداف طلبگی دست یابند.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان یادآور شد: با توجه به برگزاری آزمون ورودی حوزه، دوره مصاحبه، مراحل اختبار و تثبیت آمار طلاب پذیرش شده ممکن است متغییر باشد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به برگزاری کلاس درس طلاب از اسفند ماه گذشته به صورت مجازی و به علت شیوع ویروس کرونا بیان کرد: امتحانات طلبه های پایه یک تا 10 به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: امتحانات طلاب با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در دو نوبت تیر و مرداد ماه سال جاری برگزار می شود و امتحانات تجدیدی طلاب نیز در مهر ماه برگزار خواهد شد./9451/پ210/ف

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات