۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۵۵۱۸۶
مدیر حوزه علمیه ولیعصر بروجرد خبر داد؛

تحصیل ۸۰ طلبه در مدرسه علمیه ولیعصر بروجرد

تحصیل ۸۰ طلبه در مدرسه علمیه ولیعصر بروجرد
مدیر حوزه علمیه ولیعصر (عج) بروجرد گفت: ۸۰ طلبه در این مدرسه علمیه در حال تحصیل و فراگیری دروس حوزوی هستند.

حجت الاسلام محمد معظمی گودرزی، مدیر حوزه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با توجه به تمدید مهلت نام نویسی علاقه مندان ورود به حوزه علمیه، داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت پذیرش حوزه و یا مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به تحصیل 80 طلبه در مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد ادامه داد: با توجه به ظرفیت مدرسه به مناسبت سال تحصیلی جدید نیز 15 طلبه پذیرش خواهد شد.

حجت الاسلام معظمی گودرزی کیفیت محوری را ملاک پذیرش طلاب خواند و افزود: در صورت وجود استعدادها و نخبگان بین داوطلبان ممکن است این آمار متغییر باشد و هدف ما از جذب طلبه توانمند و با استعداد ارتقای سطح علمی است.

وی ادامه داد: امید است با جذب حداکثری طلاب فرهیخته، نخبه، با اخلاق، مؤمن و متدین شاهد رشد روزافزون سطح علمی و اخلاقی در مدارس علمیه باشیم و بتوانیم طلابی به جامعه تحویل دهیم که در عرصه های مختلف بدرخشند.

مدیر حوزه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد یادآور شد: طلاب همواره به عنوان جهادگران عرصه مقابله با ویروس کرونا به صورت خودجوش در حال فعالیت هستند.

وی اذعان داشت: طلبه ها در زمینه همکاری با بسیج و در قالب گروه های جهادی اقدامات گسترده ای در تهیه و توزیع ماسک، تهیه اقلام بهداشتی و بسته های کمک معیشتی به نیازمندان نقش آفرینی کردند./9451/ت310/ق

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات