۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۵۴۶۱۱
مدیر حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

پذیرش بیش از ۳۰۰ طلبه در مدارس علمیه

پذیرش بیش از ۳۰۰ طلبه در مدارس علمیه
مدیر حوزه علمیه لرستان گفت: حوزه علمیه برادران لرستان امسال به مناسبت سال تحصیلی جدید آماده پذیرش بیش از ۳۰۰ طلبه جدیدالورود در ۱۳ مدرسه علمیه استان است.

حجت الاسلام احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پذیرش طلبه به مناسبت سال تحصیلی 1399-1400 بیان داشت: داوطلبان می توانند تا 20 خردادماه نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه برادران در لرستان افزود: مهم ترین ملاک ما در پذیرش طلاب جدیدالورود کیفیت محوری است.

مدیر حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: مدارس علمیه برادران لرستان دارای ظرفیت بیش از 300 طلبه هستند و با توجه به استعداد داوطلبان این آمار ممکن است تغییر کند.

وی اظهار داشت: هدف ما در پذیرش جذب نخبگان و استعدادهای استان لرستان بوده و در زمینه آگاهی بخشی به آحاد جامعه اطلاع رسانی های لازم انجام می شود.

حجت الاسلام عبداللهی ابراز امیدواری کرد که با پذیرش نخبگان و جوانان توانمند و با استعداد در حوزه علمیه شاهد رشد و اعتلای علمی در مدارس علمیه بیش از پیش باشیم.

وی بیان داشت: علاقه‌مندان به شرکت در آزمون ورودی حوزه علمیه برادران لرستان می‌توانند با مراجعه به سامانه پذيرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و یا مراجعه حضوری به مدارس علمیه سراسر استان جهت نام نویسی اقدام کنند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات