۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۷۰۲۲۵۱
سرپرست مدرسه علمیه خواهران الشتر:

ترویج روحیه انقلابی نیاز جامعه امروز است

ترویج روحیه انقلابی نیاز جامعه امروز است
لرستان- فلاحی نیا بر ضرورت ترویج روحیه انقلابی در جامعه تاکید کرد و گفت: در این راستا حوزه علمیه رسالت خطیری بر دوش دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، آرزو فلاحی نیا، در نشست بررسی ابعاد تاثیرپذیری انقلاب اسلامی از نهضت امام حسین(ع)، گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشورا و نهضت امام حسین(ع) است.

سرپرست حوزه علمیه خواهران الشتر افزود: امروز مردم آزادی خواه جهان اسلام به تبعیت از قیام عاشورا و انقلاب اسلامی در مبارزه و مقابله با ظلم و ستم مبارزات خود را ادامه می دهند.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی و معنوی است که به پشتوانه ملت ایران به پیروزی رسید و استقلال و آزادی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

فلاحی نیا به بیان دستاوردهای انقلاب پرداخت و گفت: از بین بردن ماهیت طبقاتی در ایرانو حل بحران مشارکت سیاسی، ایجاد نظم ولایی، گسترش معنویت و اخلاق، قطع نفوذ خارجی و تامین استقلال ملی از دستاوردهای انقلاب است.

سرپرست حوزه علمیه خواهران الشتر یادآور شد: انقلاب دستاورهای فراوانی در عرصه های مختلف به همراه داشت و تبیین این دستاوردها برای ادامه راه امام راحل و شهدا ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: امروز برای ترویج روحیه جهادی و حرکت در مسیر انقلاب و پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب حوزه انقلاب رسالتی سنگین در زمینه بصیرت افزایی بر دوش دارد./۹۴۵۱/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات