۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۰۱۹۵۸
امام جمعه سلسله:

خدمت به مردم و امیدآفرینی در اولویت کار مسؤولان قرار گیرد

خدمت به مردم و امیدآفرینی در اولویت کار مسؤولان قرار گیرد
لرستان-حجت الاسلام امیدی با اشاره به توطئه های دشمن برای ایجاد یأس در جامعه، گفت: خدمت به مردم و امیدآفرینی در جامعه اولویت کار مدیران و مسؤولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مراد امیدی، ظهر امروز در آیین راه اندازی خطوط جدید کارخانه آب معدنی مخملکوه، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت گفت: این ایام فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است.

امام جمعه شهرستان سلسله بر ضرورت تقویت خدمت رسانی ها به مردم تأکید کرد و افزود: این ایام باید تبلور خدمت رسانی ها به مردم باشد.

وی اظهار کرد: جنگ هشت ساله، تحریم های فلج کننده و توطئه های فرهنگی از جمله دسیسه های دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی و ملت ایران است و راه مقابله با این توطئه ها وحدت کلمه، خدمت به مردم و بصیرت و هوشیاری است.

پشتوانه مردمی خنثی کننده توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام امیدی مردم را صاحبان انقلاب خواند و عنوان کرد: پشتوانه مردمی عامل خنثی کننده توطئه های دشمنان بوده و باید قدردان حضور مردم باشیم که بهترین راه قدردانی خدمت بی منت و تلاش برای رفع مشکلات است.

وی ادامه داد: امروز دشمن امید مردم را نشانه گرفته است، خدمت به مردم برداشتن موانع سر راه پیشرفت، اشتغال زایی، رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری مردم از راه های امیدآفرینی در جامعه است.

حجت الاسلام امیدی بیان کرد: اگر مسؤولان اخلاق اسلامی را رعایت کنند و وظایف خود را به درستی انجام دهند مردم امیدوار می شوند.

وی تصریح کرد: امروز برای رفع  مشکلات و دغدغه های مردم تلاش مضاعف، جهادی و انقلابی لازم بوده که باید در اولویت کار مسؤولان قرار گیرد، حضور نیروی انقلابی، کارآمد و جهادی در نظام برای رفع مشکلات مردم و کشور ضروری است.

امام جمعه سلسله بر ضرورت برکناری مدیران ناکارآمد و روی کار آمدن مدیران جهادی برای خدمت به مردم و جامعه تأکید کرد و گفت: پذیرش مسؤولیت ها فرصتی برای خدمت به مردم و باز کردن گره از کار جوانان جامعه است که باید آن را غنیمت شمرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات