۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۷۰۲۲۵۳
امام جمعه شهرستان دالاهو:

اصلی ترین پیام انقلاب ایجاد روحیه خودباوری و استکبارستیزی بود

اصلی ترین پیام انقلاب ایجاد روحیه خودباوری و استکبارستیزی بود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ساداتی گفت: اولین و اصلی ترین پیام انقلاب اسلامی ایجاد روحیه خودباوری و استکبارستیزی در جهان بود، امری که هیچ وقت به مذاق مستکبران خوش نمی آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی امروز در مراسم جشن پیروزی انقلاب در جمع مسؤولان و مدیران دستگاه های دولتی شهرستان دالاهو ضمن اشاره به عوامل شکل گیری انقلاب اسلامی و مبارزات امام راحل و ملت ایران، اظهار داشت: تاریخ این انقلاب سرشار از فراز و نشیب هایی است که بیان و واکاوی آن برای نسل های جوان این نظام یکی از ضروریات  است.

امام جمعه شهرستان دالاهو گفت: تاریخ خوب به یاد دارد که ایران پیش از انقلاب در جایگاهی که مستحق آن بود قرار نداشت، بی کفایتی های فراوان در نزد دولتمردان و درباریان نظام پهلوی باعث شده بود که ایران عملا به پایگاه دولت های استکباری تبدیل شود به نوعی که ایران به یک مستعمره تبدیل شده بود و در کنار هم امر، بسیاری از سرمایه های مادی و معنوی این مملکت به تاراج می رفت.

وی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: اما وضعیت اینچنین نماند و با پیروزی انقلاب اسلامی موازنه سیاسی و اقتصادی دگرگون شد و ایران اسلامی از کشوری وابسته به نظامی مستقل و مقتدر در منطقه و جهان تبدیل شد و امروز شاهد تاثیرگذاری این استقلال و اقتدار ایران اسلامی هستیم.

حجت الاسلام ساداتی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی و آرمان های آن در سطوح مختلف تحول آفرین است، گفت: اولین و اصلی ترین پیام انقلاب اسلامی ایجاد روحیه خودباوری و استکبارستیزی در جهان بود، امری که هیچ وقت به مذاق مستکبران خوش نمی آمد.

امام جمعه شهرستان دالاهو بیان کرد: اگر امروز می بینیم که دشمنان با تمام توان در پی تضعیف این نظام الهی و اسلامی هستند این را باید به فال نیک گرفت، زیرا اگر آرمان های این انقلاب منافع استکباری و ضدانسانی دشمنان را تهدید نمی کرد، بی شک این تهدیدها نیز وجود نداشت./1400/پ210/

ارسال نظرات