۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۷۰۲۲۷۹

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن
استحکام پر صلابت و قدرت ملی و منطقه ای و جهانی امروز ایران اسلامی؛ ثمره مقاومت، بصیرت دینی و انقلابی و پشتوانه مردمی نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه مبارکه فجر و یوم الله۲۲بهمن بیانیه ای صادر کرد که بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال عشر

ایام الله دهه مبارکه فجر یادآور نجات مردم ایران از استبداد و استعمار و هدایت بسوی حاکمیت دین خدا در پرتو الطاف الهی است.

یوم‌الله ۲۲ بهمن روز تحقق پیروزی حق علیه باطل و ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی مقدمه «أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ» است و ملت ما در خیزش مؤمنانه خود گامی به سوی ظهور برداشته است.

معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) با اعتماد به وعده الهی که فرمود: و لَیَنصُرَنَّ الله من یَنصُره (سوره حج آیه ۴۰) و پوشالی دانستن حکومت‌های استبدادی و استعماری و ایمان به اراده مردم و نیروی پرتوان مردمی ملت که با جان و دل در صحنه مبارزه با طاغوت زمان و حکومت ننگین پهلوی حاضر شدند و سرانجام با امداد‌های الهی و جان فشانی مردم اتقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

اکنون انقلاب اسلامی با گام‌های استوار مردم و رهبری با صلابت و حکیمانه امامین انقلاب اسلامی پس از گذشت ۴۳سال از تولد شکوهمندش به ثبات و اقتدار خود رسیده و با تعمیق هویت اسلامی، خودباوری، امید آفرینی، بصیرت افزایی، دشمن شناسی و اهتمام به تربیت دینی و انقلابی و برنامه ریزی و عزم راسخ جهت اجرای توصیه‌های هفت گانه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نوجوان و همچنین مبارزه با جریان‌های غرب زده و مفاسد ابتذال اخلاقی بستر طلوع خورشید عظمای ولایت و مصلح موعود جهانی(عج) را فراهم خواهد ساخت.

شهادت شهدای گرانقدر انقلاب ودفاع مقدس و دفاع ازحرم و سرداران جبهه مقاومت بویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، گام مهمی در تسریع تحولات و بیداری و همگرایی هرچه بیشتر ملّت ایران و دیگر ملّت‌های اسلامی و مستضعفان جهان شد. تحولی که می‌تواند پیروزی و دستاورد تاریخی و اساسی برای ملت‌ها و شکست و ضربه‌ای بنیادین برای نظام سلطه و خروج همیشگی آمریکا از منطقه را رقم زند. انشاءالله

ملت رشید ایران بار دیگر با شرکت فعال در مراسم شکوهمند خودرویی و غیر خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن فریاد پیروزی اسلام و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و استمرار خط مقاومت، قافله شهیدان انقلاب اسلامی را سر خواهد داد.

مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و۲۲بهمن۱۴۰۰ و تجدید بیعت با امامین انقلاب اسلامی(امام خمینی وامام خامنه ای) به‌ موجب آیه «وذکرهم بایام الله» نکاتی را متذکر می‌شود:
۱- انقلاب اسلامی با اتّکال به کمک الهی و اعتماد به صدق وعده‌ی خداوند، به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و امروز نیز با سکان‌داری مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دام ظله العالی) «جمهوریت و اسلامیت» نظام در تمام عرصه‌ها بدون هیچ انحراف و توقفی، صیانت و پاسداری شده است.

۲- حفظ وصیانت از قانون اساسی و دغدغه مندی تسبت به عدالت اجتماعی و التزام عملی به رهنمودهای روشنگرانه و راهگشای مقام رفیع ولایت فقیه، وظیفه‌ای دینی و عقلانی است. باید با تأمل و تدبر در «واقعیّت‌ها»، «آرمان‌ها» و «راهبردهای حکومتی» ذکرشده در «بیانیه گام دوم» به دنبال نتیجه نهایی که زمینه سازی تحقق تمدن نوین اسلامی و ظهور مصلح کل حضرت ولی عصر(عج)است باشیم. انشاءالله

۳- ایران اسلامی قدرتمند در حساسترین و بحرانی ترین منطقه جهان، کانون آرامش و ثبات است و در عرصه تولید علم و دستیابی به فناوری‌های نوین، صاحب رتبه و جایگاه ممتاز جهانی است.

در نصاب مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی نسبت به کشورهای منطقه و حتی کشورهای مدعی دموکراسی، یکی از پویاترین و فعال‌ترین نوع مردم‌سالاری را دارد و در علوم و دانشهای مختلف از جمله در پزشکی، صنایع نظامی و دانش‌های تخصصی نوین اعم از علوم فضایی، نانو و هسته‌ای در فضای نژادپرستی علمی و تحریم توانسته است به یک اقتدار علمی خیره‌کننده و بومی برسد. همه این‌ها در کنار دین‌داری، ولایتمداری و اتحاد و همبستگی ملی و اسلامی، ایران را به قدرت اول منطقه و تأثیرگذار ویژه در عرصه بین‌الملل تبدیل کرده است.

ارسال نظرات