۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۷۰۲۳۰۶
مشاور آیت الله اعرافی در حوزه هوش مصنوعی:

تشتت در فرماندهی هوش مصنوعی در کشور اذیت کننده خواهد بود

تشتت در فرماندهی هوش مصنوعی در کشور اذیت کننده خواهد بود
دکتر مینایی گفت: با اشاره به تعداد سند های ارائه شده در زمینه هوش مصنوعی گفت: تشتت در فرماندهی هوش مصنوعی در کشور و نظرگاه حاکمیت بر این مسئله اذیت کننده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، دکتر بهروز مینایی مشاور آیت الله اعرافی در هوش مصنوعی و فضای مجازی در چهارمین نشست فراخوان بررسی نقشه راه کلان حوزه هوش مصنوعی کشور که عصر پنجشنبه در مرکز مدیریت حوزه علمیه برگزار شد با اشاره به تعداد سند های ارائه شده در زمینه هوش مصنوعی گفت: تشتت در فرماندهی هوش مصنوعی در کشور و نظرگاه حاکمیت بر این مسئله اذیت کننده خواهد بود.

مشاور آیت الله اعرافی در هوش مصنوعی و فضای مجازی اظهار داشت: قریب به دو سال است که مطالعه تطبیقی کشور ما با کشورهای دیگر شروع شده است تا دانسته شود که کشورهای دیگر چگونه با مسئله هوش مصنوعی وارد شدند.

مشاور آیت الله اعرافی در هوش مصنوعی و فضای مجازی اظهار کرد: ما باید از ظرفیت‌های هوش مصنوعی هم در آموزش حوزه و هم در بحث تبلیغ و پژوهش استفاده کنیم و تحولاتی نسبت به این مسئله در این امور دیده شود.

دکتر مینایی افزود: در هیچ کدام از علوم انسانی و حتی در علوم پایه نیست مگر اینکه هوش مصنوعی ممکن است در آن تاثیر گذار باشد و هوش مصنوعی حتماً در این زمینه ها تحول ایجاد خواهد کرد.

 

 

ارسال نظرات