۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۷۰۲۳۵۵
نماینده ولی فقیه در کاشان عنوان کرد؛

حضور ملت ایران در صحنه؛ نقش برآب کننده نقشه های دشمن

حضور ملت ایران در صحنه؛ نقش برآب کننده نقشه های دشمن
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: حضور در صحنه ملت ایران، انقلاب اسلامی را بیمه کرده و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، گفت: با وجود همه دشمنی و توطئه‌های دشمن و استکبارجهانی و بدخواهان نظام اسلامی امروز انقلاب اسلامی سرافراز و سربلند چهل و سومین سال پیروزی خود را جشن می‌گیرد.

وی با تقدیر از حضور ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین مانورخودرویی در جشن ملی ۱۴۰۰ گفت: حضور در صحنه ملت ایران، انقلاب اسلامی را بیمه کرده و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است.

آیت الله سلیمانی به برخی مولفه‌های استمرار انقلاب اسلامی تا رسیدن به جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) با کوله باری از تجربه پیوند ملت و روحانیت، انقلاب اسلامی را پیروزی رسانید و استمرار آن را تبیین کرد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) برخلاف برخی که اعتقاد داشتند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی باید به حوزه و درس و بحث در حوزه ادامه دهد، خود مستقیما رهبری انقلاب اسلامی را برعهده گرفت و با القائات شیطانی صحنه را ترک نکرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان یکی از ویژگی‌های امام خمینی(ره) را ادامه راه انقلاب براساس سنت و سیره ائمه معصومین(ع) دانست و اظهار داشت: سیره امام تشریفاتی نبود و سیره ائمه معصومین(ع) بود.

به گفته وی امام امت پیچده‌ترین مسائل سیاسی را با ساده‌ترین واژگان به مردم انتقال می‌داد و از مواد غذایی قرآن و حدیث سفره‌ای را گسترانیده بود که هیچکس گرسنه نماند وهمه از فرمایشات امام سیراب و لبریز از عشق و امید شدند.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه امام امت انرژی‌ها را منسجم کرد و از هدر رفت آن جلوگیری کرد، گفت: امروز در کشور گرفتار هدررفت انرژی‌ها هستیم در صورتی که اگر منسجم باشیم سبب تحول بنیادین خواهیم شد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) می‌فرماید ملت ایران فریاد‌های خود را منسجم و هرچه فریاد دارند بر سر ام الفساد، آمریکا فریاد بزنند.

به گفته وی امام خمینی(ره) کانون مبارزه را به سالم‌ترین نقطه حوزه علمیه برد و برای ادامه حرکت در مسیر انقلاب خواستار ارتباط تنگانگ با جامعه مدرسین شد، چرا که روحانیت اهل دروغ و تزویر نیست.

نماینده ولی فقیه در کاشان به اشاره به این فرمایش امام خمینی(ره) که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت و انقلاب نرسد، اظهار داشت: امروز امام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب تالی تلو امام اول و دنباله رو راه امام امت و ادامه دهنده همان مشی و سبک و سیره و سنت امام امت است./۱۳۰۷/پ201/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات