۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۷۰۲۳۷۸
معاون تبلیغ و امورفرهنگی حوزه های علمیه تأکید کرد؛

لزوم گسترش برنامه های تبلیغی در فضای مجازی

لزوم گسترش برنامه های تبلیغی در فضای مجازی
حجت الاسلام والمسلمین ملانوری با اشاره به ظرفیت تبلیغی حوزه علمیه و کمک به رشد اخلاق و معنویت جامعه، بر ضرورت گسترش برنامه های تبلیغی در فضای مجازی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری، عصر امروز در دیدار با معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه برادران لرستان با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب گفت: حوزه علمیه در عرصه تبلیغ در بخش های مختلف و متنوع به صورت جهشی درحال پوشش دادن تمام اقشار جامعه است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه افزود: امروز مبلغان در عرصه تبلیغی در قالب طرح هایی همچون هجرت، مهد و پیش دبستانی، بینات، نسیم رحمت، مدارس طرح امین و آزاد در حال فعالیت هستند.

وی بر ضرورت مجهز شدن مبلغان بخش های مختلف به سلاحِ علم و تقوا تاکید و اظهار کرد: مبلغان باید در جریان فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی مهارت های مورد نیاز تبلیغی را فرا گیرند و بتوانند به نیازهای جامعه پاسخ دهند.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری به اهمیت و ضرورت حضور مبلغان در جامعه اشاره کرد و گفت: این حضور لازمه بصیرت افزایی و تبیین اهداف و آرمان های انقلاب بین نسل نو است.

وی تصریح کرد: مبلغان باید نسبت به نیازهای روز جامعه آگاه باشند و بتوانند به این نیازها پاسخ درست و به موقع دهند.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری خاطرنشان کرد: ترویج ارزش ها و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی، تحکیم بنیان خانواده و آگاهی بخشی بین نسل جوان و نوجوان از جمله برنامه هایی است که باید در عرصه تبلیغ مورد توجه قرار گیرد.

وی بر ضرورت گسترش برنامه های تبلیغی در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: مبلغان در عرصه تبلیغ و رشد اخلاق و معنویت در جامعه باید روحیه جهادی داشته باشند./۹۴۵۱/پ202/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات