۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۷۰۲۴۷۹
مدیر حوزه علمیه برادران لرستان:

حوزه علمیه در راستای تحقق بیانیه گام دوم رسالت خطیری بر دوش دارد

حوزه علمیه در راستای تحقق بیانیه گام دوم رسالت خطیری بر دوش دارد
لرستان-حجت الاسلام عبداللهی به رسالت حوزه در تحقق بیانیه گام دوم اشاره کرد و گفت: در این راستا باید از ظرفیت تبلیغی طلاب و روحانیت استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد، گفت: حوزه علمیه در شکل گیری انقلاب نقش بسزایی داشت و گسترش حوزه های علمیه نیز از برکات انقلاب است.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان افزود: امروز حوزه علمیه در تداوم راه انقلاب و تحقق بیانیه گام دوم رسالت سنگینی بر دوش دارد.

وی اظهار کرد: در زمینه عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تحقق بیانیه گام دوم و تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی باید از ظرفیت حوزه های علمیه به بهترین شکل استفاده شود.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به اینکه خروجی حوزه علمیه تبلیغ است، گفت: در جهت تربیت طلابی مبلغ و کارآمد باید برنامه ریزی و دوره های آموزشی تبلیغی به صورت مداوم برگزار شود.

وی با اشاره به انجام برنامه ریزی برای پذیرش طلاب در سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: ملاک پذیرش کیفیت محوری قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان بیان کرد: با اطلاع رسانی بین خانواده و جوانان و بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی، رسانه و صدا و سیما باید در جذب جوانان نخبه و با استعداد گام برداشت.

گفتنی است، در پایان از زحمات حجت الاسلام نورمحمدی قدردانی و حجت الاسلام حاجیوند به عنوان مدیر جدید حوزه مدرسه علمیه رضویه خرم آباد معرفی شد./۹۴۵۱/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات