۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۰۲۵۱۰
حجت الاسلام غفاری فر در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

آل سعود، فرزندان نانوشته انگلیس و رژیم صهیونیستی

آل سعود، فرزندان نانوشته انگلیس و رژیم صهیونیستی
حجت الاسلام غفاری فر گفت: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی به صورت علنی به ارتباط با برخی کشورهای اسلامی منطقه روی آوردند تا خودشان را از افول و تباهی نجات دهند.

اشاره: عربستان و آمریکا روابط دیپلماتیک خود را در سال ۱۹۴۰ و در اوایل جنگ جهانی دوم آغاز کردند و در ۱۴ فوریه ۱۹۴۵ شراکت آنان با دیداری تاریخی میان ملک عبدالعزیز، بنیانگذار رژیم کنونی عربستان و فرانکلین روزولت، رییس جمهور وقت آمریکا در یک کشتی آمریکایی در کانال سوئز مستحکم‌تر شد. طبق توافق این دو در این دیدار، آمریکا محافظت نظامی از عربستان را در ازای دسترسی ویژه به ذخایر نفتی این کشور تضمین کرد.

از این رو حجت الاسلام حسن غفاری فر، عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا به بررسی ابعاد این حادثه تاریخی و پشت پرده روابط دیپلماتیک عربستان با آمریکا و رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: آل سعود یک جریان جعلی حاکم بر کشور عربستان است زیرا برخی تحلیل گران تاریخی نژاد آل سعود را یهود پنهانی و نفوذی در این کشور می دانند.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) بیان کرد: شکی در این نیست که حکومت آل سعود به همراه وهابیت توسط انگلستان در کشور عربستان رشد کردند.

وی با بیان اینکه همان گونه که انگلیس خبیث بهائیت را در تشیع بنا گذاشت، وهابیت را در میان اهل تسنن راه انداخت، تصریح کرد: مذهب شیعه با بهائیت کنار نیامدند، از این رو علما از یک سو و حکومت قاجار از سوی دیگر به مقابله با این جریان پرداختند و امیر کبیر شدیدترین برخورد را با بهائیت داشت.

حجت الاسلام غفاری فر ابراز داشت: انگلیس از بحث اخباری گری اهل سنت بهره برد و نظرات و دیدگاه ابن تیمیه را استخراج و وهابیت را میان اهل سنت رواج داد، جریان دینی اهل سنت نیز در ابتدا با وهابیت کنار نیامدند، اما قدرت قوی میان علما و حاکمان اهل سنت وجود نداشت تا جریان وهابیت را محکوم کنند.

وی آل سعود را فرزندان نانوشته جریان انگلیس و رژیم صهیونیستی دانست و افزود: آل سعود جایگاهی بومی، دینی و حکومتی در کشور عربستان ندارد؛ تمام هویت آل سعود جعلی و وارداتی و ساختگی است، از این رو اگر آل سعود ریشه در یهودیت نداشته باشد اما تربیت شده دست انگلیس و یهود هست.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) تصریح کرد: جریان آل سعود تا اینکه هویت واقعی و اصلی خود را نشان و بروز دهد زمان لازم داشت، زیرا که مردم کشور عربستان؛ مسلمان، دارای خدا ترسی، قرآن باوری و دارای اعتقادات دینی هستند، از این رو آل سعود به سرعت هویت پنهانی خود را افشا کرد.

وی با بیان اینکه جریان آل سعود ابتدا به برجستگی های جاهلیت های متعصبانه مردم پرداخت و به اختلافات مذهبی دامن زد، افزود: آل سعود از ابتدای جنگ صدام با ایران احساس کرد که نقش برجسته ای در منطقه پیدا کرده، اما با رهنمودهای امام راحل نتوانست نقشی در حوادث منطقه بروز دهد، اما بعد از جنگ تحمیلی هویت اصلی خود را افشا کرد و نسل های سوم و چهارم آل سعود هویت امریکایی انگلیسی خود را علنی اعلام کردند.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) ابراز داشت: امروز پادشاهان عربستان دریافتند که اکنون عربستان در حوادث منطقه هیچ نقش مؤثری ندارد، از این رو اکنون به تقویت ارتباط های خود با آمریکا و رژیم صهیونیستی پرداخته و از سوی دیگر آمریکا نیز روابط خود با عربستان را افزایش داده است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی می داند که هیچ گاه منطقه خاورمیانه از مکتب اسلام خالی نخواهد شد، گفت: رژیم صهیونیستی در حال افول و نابودی است، از این رو این رژیم از حامیان خود در منطقه درخواست کرده که به صورت علنی به حمایت از آنها بپردازند تا اینکه این گونه به جهانیان القا کند کشورهای اسلامی موجودیت اسرائیل را به رسمیت شناختند و این کشور باقی و ماندگار خواهد ماند.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه نظام اسلامی ایران قدرت برتر منطقه است، اظهار کرد: تعاملات کشور ایران با کشورهای قدرتمند منطقه همچون چین و روسیه افزایش یافته، از این رو آمریکا و صهیونیسم بین الملل آخرین برگ برنده خود را رو کردند و فعالیت ها و همکاری های خودشان را با برخی کشورهای اسلامی همچون عربستان که در صد سال اخیر در نهایت اختفا صورت می دادند، امروز به صورت علنی و آشکار انجام می دهند تا خودشان را از افول و تباهی نجات دهند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
از یگان 8200 اسرائیل چه میدانید؟

بسم الله الرحمن الرحیم
بهائیان و زرتشتیان مدتی است بشدت فعال شده اند و خوراک تبلیغاتی خویش را از یگان نظامی 8200 در اسرائیل دریافت می کنند..
ماموریت این یگان که متعلق به ارتش اسرائیل بوده و صددرصد نظامی است برپایی جنگ روانی و ایجاد اختلاف بین عرب و عجم و...
متاسفانه در درون کشور عده ای جوان نا آگاه فریب سخنان بظاهر زیبای نیروهای ورزیده و آموزش دیده این یگان شوم را خورده اند و منتشر کننده پیام های این یگان شده اند.
لازم بذکر است در این یگان حدود پانصد زن و مرد که همگی به زبان فارسی کاملا مسلط بوده و در زمینه علوم کامپیوتری نیز بین آنان هکرهای ماهری وجود دارد روزانه فقط پشت کامپیوتر می نشینند و به تولید اینگونه پیامها و ارسال آن به مرتبطین خود در داخل و خارج کشور می پردازند.
تمام پیامهایی که در آن سخن از کوروش و داریوش و نژاد آریایی و عرب ملخ خور و برتری ایرانی به عرب شده و نیز پیامهای بظاهر مقبول و کذبی از مرحوم شریعتی و دیگر روشنفکران، نسبت دادن امور بی پایه و اساس به اسلام و.... توسط کارکنان این یگان است.
مواظب باشیم سرباز مجانی اسراییل نشویم..

خیلی محرمانه دارن کار انجام میدن!!

به مثالهای زیر توجه کنید:

1)ترجیح میدهم بجای! آنکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم؛ در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم.

توضيح:

نویسنده با ظرافت نشستن در مسجد (با استعاره از نماز واجب ) را همراه با یک امر مذموم (حواس پرتی یا اشتغال به دنیا ) همراه کرده و یک مستحب ( تفکر به خدا) را جایگزین آن کرده،شنونده هم به به کرده و آنرا تحسین نموده و پا جای پای شیطان میگذارد!

3) من رقص دختران هندو را از نماز پدر و مادرم بیشتر دوست دارم. چون آنها از روی عشق میرقصند و اینها از روی عادت نماز میخوانند !!

توضيح:

نویسنده این بار گستاخانه تر یک امر حرام را جایگزین دستور خدا نموده و علاوه بر تهمت به پدر و مادر خود، باز هم با ممزوج کردن یک صفت ظاهرا بد عمل کننده به عبادت واجب الهی، آنرا با یک فعل حرام همراه با عشق !! مقایسه نموده و عمل شیطان را تبلیغ مینماید.

3) در ماه رمضان چند جوان پیر مردی را دیدند که یواشکی غذا میخورد
به اوگفتند ای پیر مرد مگه روزه نیستی؟
پیرمرد گفت چرا روزه هستم فقط آب وغذا میخورم جوانان خندیدند و گفتند واقعا ؟
پیرمرد گفت بلی ، دروغ نمیگویم ، به کسی بد نگاه نمیکنم ، کسی را مسخره نمیکنم ، با کسی با دشنام سخن نمیگویم ، کسی را آزرده نمیکنم ، چشم به مال کسی ندارم و ...
بعد پیرمرد به جوانان گفت آیا شما هم روزه هستید ؟
یکی از جوانان درحالی که سرش را پایین نگهداشته بود به آرامی گفت خیر ما فقط غذا نمیخوریم.
0
0