۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۷۰۲۵۲۵
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی مطرح کرد:

تلاش گروهک های تروریستی برای جداسازی نسل جوان از انقلاب

تلاش گروهک های تروریستی برای جداسازی نسل جوان از انقلاب
کرمانشاه ـ ماموستا شیخی گفت: گروهک های تروریستی مورد حمایت آمریکا و صهیونیست با تطمیع می خواهند که نسل جوان را از انقلاب جدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملااحمد شیخی امروز در دیدار با جمعی از طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت منطقه اورامانات کرمانشاه اظهار کرد: در طول سال های اخیر شاهد یک جنگ رسانه ای تمام عیار از سوی شبکه های معاند انقلاب هستیم که در این میان بیشترین این هجمه ها را مردم کُردزبان تحمل می کنند.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: این رسانه ها که هر کدام زیرمجموعه یک گروهک و یا جریان سیاسی خاص هستند با برنامه ریزی و هزینه های میلیاردی به دنبال ایجاد یک فضای ملتهب در میان مردم کرُد و اهل سنت هستند که این خود توطئه ای برای تجزیه طلبی تلقی می شود.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه مردم کُرد و اهل سنت وفاداری خود به نظام و انقلاب را در عمل به اثبات رسانده اند، افزود: با وجود اینکه مناطق مرزی به ویژه استان های غربی همانند کرمانشاه، کردستان و ایلام در بسیاری از امکانات در فقر به سر می برند، ولی این کاستی ها هرگز باعث نشده است که مردمان این خطه از ایران اسلامی به آرمان های امام و شهدا پشت کنند که این خود معلول آگاهی و دشمن شناسی این قوم بزرگ است.

ماموستا شیخی تصریح کرد: تحرکات گروهک های تروریستی مورد حمایت آمریکا و صهیونیست ها برای جذب جوانان کُرد و اهل سنت تاکنون ناکام مانده است، این گروهک ها با تطمیع می خواهند که نسل جوان را از انقلاب جدا کنند که تاکنون هرچه انجام داده اند به در بسته خورده است.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: با این وجود از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی آقای رئیسی انتظار داریم که توجه بیشتری به وضعیت اشتغال در استان های مرزی داشته باشد، در این مناطق استعدادها و نخبگان بسیاری وجود دارند که به علت نبود کار مجبور به مهاجرت به کلانشهرها به ویژه تهران هستند که این یک نقیصه بزرگ است و باید راهکاری برای آن پیدا کرد./1400/پ210/

ارسال نظرات