۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۷۰۲۶۴۹
استاد حوزه علمیه خواهران:

بانوان جهاد تبیین را از خانه آغاز کنند

بانوان جهاد تبیین را از خانه آغاز کنند
خانم آقایی زاده گفت: امروز بانوان باید جهاد تبیین را از خانه و خانواده آغاز کنند، چرا که اگر خانواده سالم باشد بدون شک جامعه ای سالم خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، خانم آقایی زاده استاد حوزه علمیه خواهران، در نشست «جهاد تبیین، رسالت بانوان انقلابی» که در خبرگزاری رسا برگزار شد، گفت: جهاد تبیین مسأله نوپدیدی نیست و از گذشته مورد توجه رهبری بوده است، تبیین یکی از رسالت های حوزه علمیه نیز بوده که به آن پرداخته شده است.

وی جهاد تبیین در قالب فعالیت رسانه ای را ضروری برشمرد و اظهار کرد: با توجه به فعالیت رسانه های معاند این ضرورت خود را بیشتر نشان داده است، امروز تبیین با واژه جهاد قرین شده تا اهمیت خود را دو چندان به جامعه برساند و باید بدانیم هر جهادی در هر زمینه ای تا پایان آن جنگ و خاموش شدن افکار نادرست لازم است.

استاد حوزه علمیه خواهران زیبا جلوه دادن باطل را گریبانگیر نسل زیادی از جامعه خصوصاً نوجوانان دانست و تصریح کرد: متاسفانه بوسیله ابزار هنر، رسانه و فضای مجازی حقایق واقعی را برعکس به جامعه منتقل می کنند و تنها با دلیل و استدلال می توان این توطئه را خنثی کرد، لذا در جهاد تبیین باید با دلایل متقن روشنگری شود.

آقایی زاده با اشاره به جهاد تبیین حضرت زهرا و حضرت زینب (س) در خطبه فدک و اسارت اهل بیت خاطرنشان کرد: نقش بانوان در همۀ عرصه ها از مبارزات انقلابی، دفاع مقدس و تا به امروز واضح و مبرهن است.

وی ادامه داد: امروز بانوان باید جهاد تبیین را از خانه و خانواده آغاز کنند، چرا که اگر خانواده سالم باشد بدون شک جامعه ای سالم خواهیم داشت.

آقایی زاده در پایان با اشاره به تاثیرگذاری و تاثیرپذیر نبودن در فضای مجازی اظهار کرد: زمانی می توانیم در حیطه جهاد تبیین وارد شویم که تاثیرگذار و تاثیرپذیر نباشیم.

ارسال نظرات