۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۷۰۲۶۹۰
آیت‌الله اراکی:

رویکرد مرکز خدمات در حمایت هدفمند از طلاب ارزشمند است

رویکرد مرکز خدمات در حمایت هدفمند از طلاب ارزشمند است
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: طلاب نخبه و استعداد برتر باید به صورت همه‌جانبه حمایت شوند و مسیری که این طلبه نخبه طی می‌کند پایش شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی ربیس مرکز خدمات با آیت الله اراکی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله اراکی در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت‌های مرکز خدمات در خدمت‌رسانی به طلاب و روحانیون، ارائه خدمات فرهنگی به خانواده طلاب را مهم دانست و بر حمایت از خانواده‌ها در دو مسئله معیشت و فرهنگی تأکید کرد.

وی موازی کاری میان مراکز حوزوی را جزء آسیب‌های حوزه دانست و پیشنهاد کرد: کمیته مشترکی بین مرکز خدمات و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به‌منظور تفکیک امور تشکیل شود.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه رویکرد مرکز خدمات در حمایت هدفمند از طلاب همسو با رسالت حوزه را ارزشمند خواند و گفت: طلاب نخبه و استعداد برتر باید به‌صورت همه‌جانبه حمایت شوند و مسیری که این طلبه نخبه طی می‌کند پایش شود.

وی گفت: رسانه و فضای مجازی تأثیر بسیاری در جامعه دارد و نباید از آن غفلت کرد؛ مرکز خدمات می‌تواند از حوزویان فعال در این زمینه به صورت هدفمند حمایت کند.

ارسال نظرات