۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۷۰۲۸۱۸

دیدار مدیر حوزه های علمیه خواهران با نماینده ولی فقیه در خوزستان

دیدار مدیر حوزه های علمیه خواهران با نماینده ولی فقیه در خوزستان
مدیر حوزه های علمیه خواهران در اولین برنامه در سفر دو روزه به استان خوزستان، با حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، در سفر دو روزه به استان خوزستان، صبح امروز با حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفتگو کرد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران در دیدار، گزارشی از روند فعالیت های حوزه های علمیه خواهران ارائه داد و وضعیت حوزه های علمیه خواهران را رو به بهبود و پیشرفت عنوان کرد.

وی از حمایت های حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد از حوزه های علمیه خواهران قدردانی کرد و از همراهی ائمه جمعه و موسسین حوزه ها که پشتیبان حوزه‌های علمیه خواهران هستند و حمایت همه جانبه دارند، تشکر کرد.

در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، ضمن تاکید بر بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رجب، حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور را به اهواز خوشامد گفت و آرزوی توفیق برای حوزه‌های علمیه خواهران داشت.

وی با بیان اینکه خواهران طلبه واقعاً تلاشگر هستند، گفت: خواهران حوزوی تلاش های زیادی در عرصه های مختلف دارند به ویژه از نظر علمی و درسی که همت خوبی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد از وضعیت پذیرش بالای حوزه های علمیه خواهران که رو به بهبود است، ابراز خرسندی کرد و در عین حال، رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های طلاب را یادآور شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، بر تقویت تهذیب و اخلاق در حوزه های علمیه خواهران در کنار پرداختن به مباحث علمی طلاب تاکید کرد و گفت: باید اهتمام ویژه ای در بحث اخلاق و تهذیب در حوزه های علمیه خواهران صورت گیرد.

ارسال نظرات