۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۷۰۲۸۲۵
به همت خبرگزاری رسا؛

از پوستر نخستین جایزه ادبی شهید محمد حسین حدادیان رونمایی شد

از پوستر نخستین جایزه ادبی شهید محمد حسین حدادیان رونمایی شد
آئین رونمایی از پوستر نخستین جایزه ادبی شهید محمد حسین حدادیان با حضور پدر شهید و دبیر جایزه ادبی در خبرگزاری رسا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آئین رونمایی از پوستر نخستین جایزه ادبی شهید محمد حسین حدادیان، پیش ازظهر امروز با حضور پدر شهید و خانم مهری غلامپور دبیر جایزه ادبی به همت خبرگزاری رسا در سالن شهید محمد‌حسن دهقانی این مجموعه خبری برگزار شد.

پدر شهید با اشاره به بیوگرافی شهید حدادیان گفت: محمد حسین در شب یک اسفند 96 توسط یکی از فرقه های ضاله داعشی وار به شهات رسید، پس از ارتباط های مکرر با جوانان در راستای فعالیت های فرهنگی به این نتیجه رسیدیم جایزه ادبی شهید حدادیان را ایجاد کنیم.

وی ضمن پرداختن به برکات خون شهدا اظهار داشت: به برکت خون شهید حدادیان برای اولین بار خانه قطب این فرقه فروخته شد و 4 سال خانقاه اصلی آن ها تعطیل است.

پدر شهید حدادیان ادامه داد: جوایز این جشنواره ادبی کاملا شخصی و از طرف خانواده شهید می باشد و به هیچ نهاد یا ارگانی وابسته نیست.

خانم غلامپور با اشاره به موضوعات جشنواره ادبی شهید حدادیان ابراز کرد: این جشنواره در دو بخش شهادت در گلستان هفتم و فرقه های ضاله برگزار می شود.

وی افزود: در این جشنواره به دنبال روایت نویسی حرفه ای و در چارچوب موضوعات ارائه شده هستیم، در اولین دوره بر داستان کوتاه متمرکز شده ایم و در آینده به دیگر شاخه های هنری نیز پرداخته خواهد شد.

گفتنی است در پایان مراسم از پوستر جشنواره ادبی شهید حدادیان با حضور پدر شهید، دبیر جایزه ادبی و حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا رونمایی شد.

گزارش تصویری مرتبط

ارسال نظرات