۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۷۰۲۸۰۴
رئیس موسسه سیره شهدا:

پیوست تمام صحبت های شهید ضابط، شهدا بودند

پیوست تمام صحبت های شهید ضابط، شهدا بودند
رئیس موسسه سیره شهدا با اشاره به اینکه پیوست همه صحبت‌های شهید ضابط شهدا بود، گفت: شهید ضابط به زنده بودن شهدا اعتقاد داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان در مراسم سالگرد شهید ضابط که امشب در مدرسه امام کاظم(ع) برگزار شد، گفت: ذات صدای ضابط قابلیت های تبلیغی را نداشت و از نظر نمره آزمون تبلیغی و روضه نمره قابل قبولی نمی گرفت، اما کافی بود کسی چند دقیقه پای صحبت های شهید بنشیند، از چنان نفوذ کلامی برخوردار بود که ضعف های صدای او را جبران می کرد.

وی افزود: عناصر سخن را می‌شناخت و کلامش در تمام سلول های وجود می نشست چرا که با همه باور سخن می‌گفت و با همه وجود شهدایی بود.

رئیس موسسه سیره شهدا با اشاره به اینکه پیوست همه صحبت‌های شهید ضابط شهدا بود، ابراز کرد: شهید ضابط به زنده بودن شهدا اعتقاد داشت و با شهدا صحبت می کرد، بعد از جلسات لاله پژوهی برسر قبر شهید زین الدین حاضر می شد و به شهید گزارش کار می داد.

وی ضمن اشاره به توسل ویژه شهید ضابط تصریح کرد: توسل شهید ضابط به اهل بیت(ع) و شهدا فوق‌العاده بود، توسل و تعهد این شهید موجب شد خداوند از او شهید عبدالله ضابط بسازد.

ارسال نظرات