۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۷۰۳۱۰۷
آیت الله عبدالهی در گفت‌وگو با رسا تأکید کرد؛

مردم از جریان های اشرافی و وابسته به غرب مایوس هستند نه از نظام اسلامی

مردم از جریان های اشرافی و وابسته به غرب مایوس هستند نه از نظام اسلامی
آیت الله عبدالهی با بیان اینکه برخی همنوا با استکبار به تضعیف دستاورد‌های انقلاب می‌پردازند، گفت: رفتار‌های جریان‌های اشرافی ضد آرمان‌های انقلاب است.

آیت الله محمود عبدالهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه کسانی که زندگی و مشی اشرافی دارند، نمی‌توانند مدعی پایبندی به انقلاب باشند، پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) بر اساس مبانی قرآن کریم، دین مبین اسلام و معارف اهل‌بیت(ع) و با تکیه بر حضور همگانی مردم نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را ساقط کردند و در دنیای شرق و غرب یک قطب جدید بر اساس اسلام ناب محمد ی پایه گذاری کردند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به تقابل با ظلم و استکبار پرداخته، از این رو وجود انقلاب اسلامی ایران برای استکبار جهانی غیرقابل تحمل است، افزود: دشمنان و معاندان همواره برای سرکوبی و تضعیف نظم اسلامی ایران سرمایه گذاری کرده اما برخلاف تبلیغات دشمنان هر روز بر عزت و اقتدار نظام اسلامی افزوده می شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی در داخل کشور همنوا با استکبار جهانی به تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی می پردازند، تصریح کرد: برخی گروه ها و افراد آگاهانه یا ناآگاهانه اعلام می کنند که امروز نظام اسلامی ایران از آرمانها و ارزشهای اصیل انقلاب بسیار فاصله گرفته است و به همراهی و همنوایی دشمنان در این زمینه می پردازند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: این افراد و احزابی که شعار همراهی با انقلاب اسلامی را سر می دهند اما اعلام می کنند که نظام با آرمانها فاصله گرفته، آیا خودشان همراهی با آرمان های انقلاب دارند؟

جریان های وابسته به غرب نمی توانند نگران آرمان های انقلاب باشند

وی با بیان اینکه تا کنون رفتار و اعمال این احزاب و جریان ها نشان داده وابستگی به غرب دارند، گفت: این جریان ها در مسائل سیاسی و اقتصادی کشور چشم امید به خارج از کشور بستند، در حالی که اعمال و رفتارهای آنها صددرصد ضد آرمانهای انقلاب اسلامی است.

آیت الله عبدالهی با اشاره به اینکه شعارهای اصلی انقلاب اسلامی استقلال و حمایت از مستضعفان بوده، اظهار کرد: ما مشاهده می کنیم که شیوه زندگی این افراد عملا با زندگی قشر محروم جامعه بسیار فاصله دارند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: دشمنان و معاندان نظام مطرح می کنند که مردم با آرمان های انقلاب فاصله گرفتند و از نظام اسلامی مأیوس شدند، اما این جریان ها و احزاب همین سخنان دشمنان را به شیوه های مختلف از رسانه های خود مطرح می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: باید از این افراد و جریانها سوال کرد که آیا مردمی که در تشییع پیکر شهید سلیمانی حضور چشمگیری داشتند که حتی رسانه های خارجی اعلام کردند چنین تشییعی در تاریخ بی سابقه بوده و همچنین ملت ایران الگوی خود را شخصیت و سیره شهید سلیمانی قرار دادند، از انقلاب و نظام اسلامی مأیوس شده اند؟

آیت الله عبدالهی با اشاره به اینکه ملت ایران با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی پایبندی به آرمانهای انقلاب دارند، افزود: مردم با سلایق و گرایشهای مختلف حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند و همچنین سیره شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دادند، بنابراین همه این مسائل گویای این امر است که ملت ایران نسبت به آرمان های نظام و ارزشهای اصیل انقلاب اسلامی پایبندی دارند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: باید به این افراد و جریان ها توصیه کرد که اگر گفتارها و رفتارهای آنها همنوایی و همراهی با اظهارات استکبار جهانی دارد، باید دقت نظر بیشتر در سخنان و رفتار خودشان داشته باشند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مفرد مذکر غایب
Netherlands
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
ساقی شما ها کیه که اینقدر در هپروت سیر می کنید ؟
0
0