۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۷۰۳۱۲۷
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

نقش مهم رسانه ها در تبیین دستاوردهای انقلاب / انقلاب را به درستی تبیین کنیم

نقش مهم رسانه ها در تبیین دستاوردهای انقلاب / انقلاب را به درستی تبیین کنیم
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: همه باید نسبت به تبیین انقلاب به درستی عمل کنیم و در این میان وظیفه مسئولین و افرادی که تریبون در اختیار دارند و قلم به دستان سنگین تر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در نشستی با خبرنگاران که با موضوع «اخلاق رسانه ای» برگزار شد، در سخنانی عنوان کرد: همانطور که امیرالمومنین(ع) سفارش کردند باید اساس و پایه کارها را تقوا قرار دهیم.

 امام جمعه کرمانشاه افزود: انجام هر کاری از نوشتن خبر و مقالات گرفته تا کارهای روزمره باید روح تقوا داشته باشد.

امام جمعه کرمانشاه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین و غیرت دینی اشاره کرد و گفت: غیرت از اسماء الهی است که باید در تمام حوزه ها اعم از سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... و حتی رسانه ها وجود داشته باشد.

آیت الله علما خاطر نشان کرد: اخلاق با گفتن بدست نمی آید بلکه باید آنرا در خودمان پیاده کنیم و این خصوصیت بارزی در حاج قاسم سلیمانی بود و همواره آنچه را که فکر می کرد مورد رضایت خداوند است در خود پیاده می کرد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه ادامه داد: حاج قاسم همواره در صدد اصلاح خود بود و لذا این خصوصیتی است که باید این اخلاق عملی در همه وجود داشته باشد.

امام جمعه کرمانشاه یکی از رسالت‌های رسانه ها را بصیرت و آگاهی مردم عنوان کرد و بیان داشت: بارها اشاره شده اگر بصیرت حضرت زینب(س) نبود کربلا در کربلا می ماند و جهاد تبیین سبب ماندگاری آن شد.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود گفت: در شرایط امروز اگر تبیین صورت نگیرد بدون شک واقعیات انقلاب پس از چند نسل از بین می رود لذا باید برای نسل آینده علت تبیین شود که چرا امام علیه رژیم طاغوت قیام کرد و چرا دشمنان جنگ تحمیلی را به ما روا داشتند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه نقش رسانه ها را در بصیرت افزایی جامعه و تبیین دستاوردهای انقلاب نقش مهمی دانست و خاطرنشان کرد: همه باید نسبت به تبیین انقلاب به درستی عمل کنیم و در این میان وظیفه مسئولین و افرادی که تریبون در اختیار دارند و قلم به دستان سنگین تر است./1400/پ210/

ارسال نظرات