۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۷۰۳۴۸۰
عبدالملک الحوثی:

سازشکاران می‌خواهند زشتی‌های اسرائیل را بپوشانند

سازشکاران می‌خواهند زشتی‌های اسرائیل را بپوشانند
عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: جریان سازش به دنبال جعل چهره‌ دروغین از رژیم صهیونیستی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت سالروز شهادت و ترور «حسین بدرالدین الحوثی» به سخنرانی و بیان آخرین مواضع در خصوص تحولات داخلی و منطقه‌‌ای پرداخت.

به نوشته وبگاه شبکه المسیره، رهبر مقاومت یمن در سخنان امروز خود، شهید حسین بدرالدین الحوثی را پرچمدار طرح قرآنی و عدالت دانست و به مواضع وی در حمایت واضح از فلسطین و مخالفت با سازش و ائتلاف با دشمن صهیونیستی اشاره کرد.

عبدالملک الحوثی در این باره گفت که برخی کشورها تلاش دارند چهره دیگری از رژیم صهیونیستی جعل کرده و زشتی‌هایش را بپوشانند و این رژیم را به عنوان دوستی که باید با آن ائتلاف و همزیستی کرد معرفی می‌کنند. اما کسانی که در راه سازش قدم برداشته‌اند، علیه جریان مقاومت فلسطینی شده‌اند.

او افزود: «در ادامه، رسانه‌های دشمن که همراه سازش و علیه فلسطین اقدام می‌کنند، دست به تبلیغ علیه مجاهدین فلسطینی زده و آن‌ها را عامل ایران معرفی می‌کنند. جریان‌های وابسته به تمامی مظاهر مردم فلسطین توهین کرده و موضع اسرائیل را تبلیغ می‌کنند به گونه‌ای در داخل امت اسلام جریان‌هایی شکل گرفته که دست به تبلیغ منفی علیه تمامی اصول و بدیهیات تصمیم‌ساز کشورهای عربی و اسلامی می‌زنند.»

الحوثی یکی از اقدامات جریان‌های حامی صهیونیست‌ها را دشمنی با حزب‌الله و مبارزه رسانه‌ای، سیاسی، اقتصادی و مالی و تلاش برای محاصره این گروه دانست و افزود: «مقاومت حزب‌الله پیروزی‌های عظیمی برای تمامی امت به ارمغان آورده و آبروی امت را در مبارزه با دشمن اسرائیلی حفظ کرده است.»

عبدالملک الحوثی: حزب‌الله آبروی امت اسلام را در برابر دشمن اسرائیلی را حفظ کرد.

او تأکید کرد: «جریان‌های وابسته به دشمن، همچنین دست به مقابله با سوریه، عراق، ایران و مردم مظلوم بحرین و مردم مظلوم ما می‌زنند و با دشمنان امت ائتلاف کرده‌اند.»

رهبر انصارالله یمن، راه و مسیر شهید حسین بدرالدین الحوثی را حمله به جریانات و نیروهای مزدور به دشمن صهیونیستی و آمریکایی دانست و گفت که او این مسیر را بر اساس آموزه‌های قرآنی پیش می‌برد.

او گفت که دشمنان آمریکایی و اسرائیلی نمی‌خواهند هیچ تحرک جدی و صدای آزادی‌خواه مانع طرح‌های آن‌ها شود و دشمنی آن‌ها به دلیل عقاید دینی امت اسلام و چشم‌انداز فکری و راهبردی آن است.

به گفته وی آمریکا، فروپاشی کامل و تسلیم همه جانبه امت اسلام را تضمینی برای امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند و تلاش دارد تا همه امت خدمتگزارش باشند. او گفت که نهادن نام «توافق ابراهیمی» بر روی توافقات سازش، با هدف تسلط یهود بر اسلام است، سازشکاران همچنین تسلیم شدن و روی‌گردانی از حقوق مردم فلسطین را «صلح» معرفی می‌کنند.

عبدالملک الحوثی در ادامه افزود: « آمریکا و اسرائیل با حقارت به حکومت‌های سعودی و امارات و آل خلیفه در بحرین و تمامی سازشکاران نگاه می‌کنند. آن‌ها ارزشی برای این حکومت‌ها قائل نیستند و تنها آن‌ها را ابزار خود می‌دانند.»

عبدالملک الحوثی افزود: «آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌خواهند شرایط امت اسلامی در حالت تنش‌آمیز و پر از بحران باشد تا مانع نهضت و بیداری شود. آن‌ها در راستای معرفی ایران به عنوان دشمن عرب و مسلمانان و معرفی رژیم صهیونیستی به عنوان دوست اقدام می‌کنند. هر زمانی هر فرد یا جریانی که علیه آمریکا، رژیم اسرائیل و غرب موضع گرفت، او را مجوسی و کودتاگر و مستبد و با هر عنوان منفی دیگری خطاب می‌کنند.»

عبدالملک الحوثی: آمریکا، فروپاشی کامل و تسلیم همه جانبه امت اسلام را تضمینی برای امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند

او با بیان اینکه فتنه انگیزی و جنایت و محاصره یمن تضمین سیاست‌های مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی است، گفت: «اقدام و تحرک ما عامل مشکلات نیست ما خواهان حقوق و آزادی و استقلال خود هستیم، اما دشمنان امت به دنبال تضعیف و نابودی‌اش هستند تا همچنان چند تکه و ضعیف در همه امور خود باقی بماند و این کار را نیز از طریق نفوذ در داخل جامعه انجام می‌دهد و بدون نفوذ توانایی موفقیت ندارد.»

رهبر مقاومت یمن، جهت‌گیری ایمانی و حفظ حقوق مردم و هویت و ایستادگی‌اش در برابر توطئه‌ها را اساس نظریه شهید حسین بدرالدین الحوثی ذکر کرد و گفت: «ما در مسیر خود به خداوند توکل کرده‌ایم و آن‌ها همه چیز را در آمریکا و اسرائیل می‌بینند.»

سید عبدالملک الحوثی در پایان گفت: «دشمنان می‌خواهند یمن طابع آمریکا و اسرائیل و خادم دشمنان اسلام شود، مسیری که مردم یمن در پیش گرفته‌اند، مسیر درستی است و به زودی از تمامی سختی‌ها و تهدیدات عبور خواهیم کرد.»/۹۸۸/

ارسال نظرات