۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۷۰۳۵۳۶
چهارشنبه شب‌ها؛

درس اخلاق آیت الله رجبی در مسجد حضرت زینب پردیسان برگزار می شود

درس اخلاق آیت الله رجبی در مسجد حضرت زینب پردیسان برگزار می شود
حجت الاسلام رهنما از برگزاری درس اخلاق آیت الله رجبی در مسجد حضرت زینب (س) پردیسان خبر داد و گفت: سعی ما بر این است که درس اخلاق بزرگان حوزه را به صورت ملی پخش کنیم.

حجت الاسلام مجید رهنما مدیر اداره اخلاق و تربیت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به فعالیت‌های اداره اخلاق و تربیت معاونت تهذیب در برگزاری جلسات درس اخلاق گفت: اداره اخلاق و تربیت در صدد برگزاری جلسات اخلاق منطقه‌ای است که در هر استانی جلسات درس اخلاق راه اندازی شود.

مدیر اداره اخلاق و تربیت معاونت تهذیب اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های ما برگزاری درس اخلاق موضوعی در عرصه‌های تبلیغ بین الملل، مشاوره، قضات و قضا و ائمه جماعت با مخاطبین تخصصی و مشخص است.

وی حضور استاد اخلاق در مدارس علمیه را یکی دیگر از برنامه های اداره اخلاق و تربیت یاد کرد و گفت: در تلاش هستیم که اساتید اخلاق هفته ای یک مرتبه بعد از برگزاری جلسه اخلاق در مدارس علمیه در حجره حضور یابند تا اینکه به مسائل اخلاقی طلاب رسیدگی کنند.

حجت الاسلام رهنما با بیان اینکه در جامعه ما خلاء جلسات درس اخلاق وجود دارد، ابراز داشت: سعی ما بر این است که سفره اخلاق اعلام و بزرگان حوزه را به صورت ملی پخش کنیم، از این رو در نخستین قدم اقدام به برگزاری درس اخلاق آیت الله شب زنده‌دار در حرم حضرت معصومه(س) کردیم که نزدیک به دو ماه است این درس اخلاق آغاز شده که با استقبال مناسبی نیز روبه‌رو شده است.

مدیر اداره اخلاق و تربیت معاونت تهذیب بیان کرد: با توجه به تراکم طلاب منطقه پردیسان و نیاز به رسیدگی به امور اخلاقی طلاب و خانواده ها در این منطقه، معاونت تهذیب حوزه های علمیه اقدام به راه‌اندازی جلسه درس اخلاق در پردیسان کرده است.

حجت الاسلام رهنما ابراز داشت: در دومین گام، مسؤولان معاونت تهذیب حوزه ‌های علمیه چندین جلسه خدمت آیت الله رجبی رسیدند و از ایشان دعوت رسمی کردند که جلسه اخلاقی را در منطقه پردیسان برگزار کنند.

حجت الاسلام رهنما اظهار کرد: نخستین جلسه درس اخلاق آیت الله رجبی چهارشنبه این هفته بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت زینب(س) پردیسان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه امام جمعه پردیسان همراهی مناسبی در جهت برگزاری جلسه اخلاق در این منطقه با معاونت تهذیب حوزه های علمیه داشتند، افزود: ما از امام جمعه محترم پردیسان خواستیم با ارتباط گیری با ائمه جماعات و طلاب هیأت های مذهبی  منطقه پردیسان را فعال کنند.

درس اخلاق آیت الله رجبی در پردیسان برگزار می شود

ارسال نظرات