۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۷۰۳۵۸۸

صدور مجوز از طریق سامانه به سلامت اداری کمک می‌کند

صدور مجوز از طریق سامانه به سلامت اداری کمک می‌کند
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: صدور مجوز از طریق سامانه به سلامت اداری کمک می‌کند و به دنبال آن بساط امضاهای طلایی برچیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا اقبال شاکری  گفت: براساس برنامه ریزی اقتصادی که کارآفرینان انجام دادند، سرمایه گذاری برای تولید خدمت یا محصول در زمان بندی مقرر باید انجام شود چرا که با گذشت زمان فرد دیگر نمی تواند مدل یا برنامه اقتصادی مدنظر را انجام دهد.

به گفته عضو کمیسیون عمران مجلس عدم راه اندازی کسب و کار در زمان مقرر بزرگترین لطمه را به فعالان اقتصادی می‌زند. در صورتی که اگر مجوزها زمان مشخص برای صدور نداشته باشند، به واسطه آن تولید کالا یا خدمت به تاخیر می‌افتد و کارآفرینان آسیب جدی می‌بینند.

با تصویب پنجره واحد مجوزهای کسب و کار در مجلس، زمان بندی متعددی که برای مجوزهای کسب و کار وجود دارد در یکجا تجمیع می‌شود که این موضوع زمانبندی را کاهش می‌دهد.

 تسهیل مجوزهای کسب و کار و ایجاد پنجره واحد صدور مجوز، مهم ترین اقدام مجلس برای تحقق شعار سال و رفع مشکلات شروع کسب و کار  است. با راه اندازی سامانه یکپارچه که ۱۸ اسفند اجرایی می‌شود  موانع و سنگ‌اندازی‌های پیش پای مشاغل به حداقل خواهد رسید و مشکلی برای اخذ مجوز پیش پای مشاغل نیست.

ارسال نظرات