۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۷۰۳۹۷۴
با صدور پیام های جداگانه ای؛

شخصیت ها و نهادهای بین المللی، انفجار تروریستی پیشاور را محکوم کردند

شخصیت ها و نهادهای بین المللی، انفجار تروریستی پیشاور را محکوم کردند
حجت الاسلام شیخ قیس الخزعلی، جمعیت اسلامی الوفاق بحرین و حزب الله لبنان با صدور پیام های جداگانه ای انفجار تروریستی پیشاور را محکوم کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق، جمعیت اسلامی الوفاق بحرین و حزب الله لبنان با صدور پیامهای جداگانه ای انفجار تروریستی پیشاور را محکوم کردند.

حجت الاسلام شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق ضمن محکومیت شدید انفجار در مسجد شیعیان پاکستان، گفت: این حادثه در راستای ادامه جنایات گروه‌های تروریستی تکفیری به وقوع پیوست.

قیس الخزعلی تأکید کرد: تا زمانی که طرف‌های خارجی به حمایت از گروه‌های تروریستی تکفیری ادامه می‌دهند، جنایات این گروه‌ها متوقف نخواهد شد. گروه‌های تروریستی حامیانی دارند که با پول و فتوا از آنها حمایت می‌کنند.

الوفاق بحرین انفجار تروریستی پیشاور را محکوم کرد

جمعیت اسلامی الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای گفت: تروریست‌های قاتل بدترین مخلوق خداوند و دشمنان دین اسلام و ادیان مختلف هستند و به عنوان مزدور بر اساس برنامه‌های خطرناک با هدف قرار دادن مساجد و عبادتگاه‌ها برای ایجاد رعب و وحشت اقدام می‌کنند.

الوفاق ضمن تسلیت به مردم پاکستان، همبستگی خود را با قربانیان و خانواده شهدا اعلام و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کرد.

حزب الله در محکومیت انفجار تروریستی شهر پیشاور پاکستان بیانیه صادر کرد

بر اساس این گزارش، در بیانیه حزب الله لبنان در این زمینه آمده است: جنایت هولناک کشتار نمازگزاران در مسجد پیشاور پاکستان محکوم است. تمامی مراجع و نهادهای دینی باید با ایدئولوژی انحرافی مبارزه کنند.

حزب الله در بیانیه خود با بیان اینکه تروریست‌های عامل این جنایت باید بازداشت و محاکمه شوند، اعلام کرد: از مقامات پاکستان انتظار می‌رود تا اقدامات لازم برای ممانعت از وقوع جنایات مشابه را انجام دهند.

گفتنی است، وقوع یک انفجار تروریستی در مسجد شیعیان در پیشاور پاکستان در روز جمعه به شهادت بیش از ۵۰ نفر منجر شد. منابع محلی اعلام کردند که شمار زیادی از نمازگزاران نیز به دنبال این انفجار به شدت زخمی شدند.

گروهک تروریستی داعش جمعه شب مسؤولیت حمله انتحاری به یکی از مساجد شیعیان پیشاور در پاکستان را برعهده گرفت./۹۸۸/

ارسال نظرات