۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۷۰۴۰۲۳
مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا عنوان کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت های تبلیغی، فضای مجازی و رسانه ای برای جذب طلبه

ضرورت استفاده از ظرفیت های تبلیغی، فضای مجازی و رسانه ای برای جذب طلبه
جعفری بر ضرورت استفاده از ظرفیت های تبلیغی، فضای مجازی و رسانه ای برای جذب طلبه تأکید کرد و گفت: در این راستا برنامه ریزی برای تبلیغات پذیرش سال تحصیلی جدید ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، زهرا جعفری، ظهر امروز در برگزاری جلسه ستاد پذیرش حوزه های علمیه خواهران، با اشاره به پذیرش طلاب جدید الورود به مناسبت سال تحصیلی جدید گفت: باید از ظرفیت های اطلاع رسانی، رسانه، فضای مجازی و تبلیغ برای آگاه سازی خانواده ها و جوانان در زمینه پذیرش مدارس علمیه استفاده شود.

مدیر مدرسه علمیه خواهران ازنا با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام 21 اسفند ماه 1400 است، اظهارداشت: متقاضیان جهت دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام می توانند به مدارس علمیه خواهران در سراسر استان مراجعه کنند.

وی با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی برای تبلیغات پذیرش سال تحصیلی جدید عنوان کرد: باید از همه ظرفیت ها در جهت جذب حداکثری جوانان با استعداد و نخبه بهره مند شد.

جعفری بر ضرورت تشکیل گروه تبلیغ در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: از ظرفیت فضای مجازی باید به خوبی استفاده شود و با برنامه ریزی تلاش شود مراحل و نحوه پذیرش برای خانواده ها و نسل نو بیان شود.

وی به تشکیل گروه جهت اعزام به روستاها و تبلیغ پذیرش اشاره کرد و بیان کرد: حضور طلاب و خواهران مبلغ در مناطق روستایی و انجام فعالیت های تبلیغی در عرصه پذیرش می تواند به جذب طلاب با استعداد و نخبه کمک کند.

مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا عنوان داشت: برنامه ریزی برگزاری جشن در اعیاد شعبانیه با هدف تبلیغ پذیرش، تهیه بروشور معرفی حوزه و تهیه تراکت از دیگر برنامه هایی است که در این ایام باید مورد توجه قرار گیرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات