۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۷۰۴۰۲۵
آیت الله حیدری با محکوم کردن جنایت تروریست ها در پیشاور:

مدعیان حقوق بشر دست از دروغگویی بردارند و از مظلومان جهان دفاع کنند

مدعیان حقوق بشر دست از دروغگویی بردارند و از مظلومان جهان دفاع کنند
نماینده خبرگان با اشاره به پشت پرده جنایت علیه مسلمانان گفت: جلوگیری از ایجاد صفوف فشرده میان مسلمانان و تشدید نزاع میان شیعه و سنی از اهداف دشمنان است.

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن محکومیت کشتار شیعیان در مسجد پیشاور پاکستان گفت: تعدادی از شیعیان اهل بیت(ع) که برای اقامه نماز جمعه تجمع کردند، مورد هجوم مزدوران وهابیت و داعشی قرار گرفتند و این جنایت و کشتار هولناک را انجام دادند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: باید مدعیان حقوق بشر دست از دروغگویی های خود بردارند و از مردم مظلوم دفاع کنند نه اینکه به بهانه دفاع از حقوق بشر ملت های مظلوم را تحت فشار قرار دهند.

وی با اشاره به پشت پرده و اهداف این جنایت‌ها و کشتارهای مسلمان ابراز کرد: جلوگیری از ایجاد صفوف فشرده میان مسلمانان و تشدید نزاع میان شیعه و سنی از اهداف اصلی دشمنان است، از این رو یکی از راه های ایجاد اختلاف و تفرقه انجام چنین کشتارها و جنایت هایی بوده تا اینکه مسلمانان به جان هم بیفتد و استکبار جهانی نیز بتواند به اشغالگری ملت های مظلوم اسلامی همچون فلسطین، سوریه، عراق و افغانستان ادامه دهد.

آیت الله حیدری تصریح بیان کرد: دشمنان از طرفداران اهل بیت به عنوان افرادی که در خط مقدم جبهه ضد استکباری قرار دارند و ضربه بر پیکر رژیم صهیونیستی و آمریکا و وهابیت وارده کردند، خوفناک و ترسناک هستند، از این رو دشمنان گمان می کنند با اراذل و سگهای دست آموز خود با عنوان وهابی ها و داعشی ها می توانند شیعیان را بترسانند تا اینکه آنها از مواضع برحق خود در راستای مقاومت در مقابل استکبار جهانی دست بردارند.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره گمان باطلی درباره شیعیان دارند، ابراز کرد: در طول تاریخ ثبت شده که اگر خون شیعیان بی گناه ریخته شود، صفوف آنها مستحکم تر می شود و در رسیدن به اهداف و آرمان های خود جدی تر می شوند، از این رو باید استکبار جهانی دست از خیالات باطل خود بردارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بر لزوم اتحاد ملت های اسلامی در مقابل جنایت های استکبار جهانی تأکید و تصریح کرد: مسلمانان فهیم و با بصیرت گول این گونه تفرقه افکنی های استکبار جهانی و ایجاد وحشت ها و تفرقه ها را نخواهند خورد و امیدواریم خون این شیعیان بی گناه مایه اتحاد هرچه بیشتر مسلمان در ایجاد جبهه واحد در مقابل استکبار جهانی شود./110/

محمد محققی

ارسال نظرات