۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۷۰۴۱۰۰
دبیر کمیته بانوان در همایش بیانیه گام دوم از منظر قرآن و حدیث:

گروه‌های گفتمان ساز با محوریت اندیشه‌های رهبر انقلاب فعال می‌شوند

گروه‌های گفتمان ساز با محوریت اندیشه‌های رهبر انقلاب فعال می‌شوند
خانم بهجت پور گفت: ۶۳ مقاله در حوزه زن و خانواده در این همایش پذیرفته شده است، اما مقالات بانوان طلبه و دانشجو منحصر در این موضوعات تخصصی نیست.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، زینب بهجت پور دبیر کمیته بانوان همایش بیانیه گام دوم از منظر قرآن و حدیث در نشست خبری همایش که پیش از ظهر امروز در مدرسه عالی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: کمیته بانوان همزمان با کمیته بیانیه گام دوم انقلاب فعالیت خود را آغاز کرده است و از نهادهایی مثل حوزه علمیه خواهران، جامعه الزهرا، مدرسه بنت الهدی، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه قم جهت ارسال مقاله دعوت شده است.

وی افزود: 400 موضوع توسط کمیته به بانوان طلبه و دانشجو پیشنهاد شده است، همچنین کرسی ها و کارگاه های مختلفی را برگزار کرده ایم که نتیجه آن بیش از 600 مقاله بوده است.

دبیر کمیته بانوان همایش بیانیه گام دوم از منظر قرآن و حدیث با اشاره به اینکه استقبال خوبی در بخش مقاله صورت گرفته است، عنوان کرد: خروجی کار کمیته بانوان 20 مقاله فارسی است که در قالب 1 جلد کتاب در روز همایش رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز برگزاری کنگره علمی از ساعت 14 الی 16 در سالن شهید موسوی 3 مقاله که از بالاترین امتیاز برخوردار باشند، پس از ارزیابی مجدد قدردانی خواهد شد.

بهجت پور مقالات بانوان را منحصر در حوزه زن و خانواده ندانست و اظهار کرد: 63 مقاله در حوزه زن و خانواده در این همایش پذیرفته شده است اما مقالات بانوان طلبه و دانشجو منحصر در این موضوعات تخصصی نیست.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
درباره محتوا و ضرورت این همایش بحث نفرمودند.
0
0