۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۷۰۴۲۱۸
معاون حوزه علمیه گیلانغرب مطرح کرد؛

جنایت مسجد پیشاور؛ دسیسه استکبار جهانی و جریان منحط صهیونیستی

جنایت مسجد پیشاور؛ دسیسه استکبار جهانی و جریان منحط صهیونیستی
کرمانشاه - حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: به شهادت رساندن تعدای از نمازگزاران در مسجد پیشاور پاکستان یکی از دسیسه های استکبار جهانی به ویژه جریان منحط و فاسد صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده امروز در دیدار با جمعی از روحانیون و فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان های گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین در سخنانی اظهار داشت: اسلام دین رحمت و مهربانی است و اساس این آیین بر همین اصول بنیان نهاده شده است، بنابراین کسانی که مشتاق خونریزی هستند بویی از اسلام نبرده اند و از دایره این دین رحمانی خارج هستند.

معاون حوزه علمیه گیلانغرب ادامه داد: حادثه تروریستی و به شهادت رساندن تعدای از نمازگزاران در مسجد شیعیان شهر پیشاور پاکستان یکی از دسیسه های دشمنان اسلام و استکبار جهانی به ویژه جریان منحط و فاسد صهیونیستی است.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: امروز امت اسلام هوشیار و دشمن شناس هستند، لذا دشمن با ریختن خون به ناحق و ترور و ایجاد رعب و وحشت به هیچ هدفی نخواهد رسید و این جنایات و اقدامات کور هرگز راه به جایی نخواهد برد.

حجت الاسلام رضوانی نژاد یادآور شد: ترور و انفجار اصلا باعث محبوبیت دشمن نشده بلکه آنها را منفورتر و رسواتر از گذشته خواهد کرد لذا اعلام می کنیم که هر گونه کار بزدلانه و مذبوحانه از این قبیل جنایات محکوم و جز رسوایی برای عاملان چیزی را به دنبال نخواهد داشت.

معاون حوزه علمیه گیلانغرب گفت: بر اساس آیات روح بخش قرآن و احادیث نبوی (ص) و ائمه اطهار(ع) تنها چیزی که باعث عزت اسلام و مسلمانان است اتحاد و  همبستگی و دفاع از مظلوم است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: لذا بر تمام دولت های اسلامی واجب است که این حوادث دردناک را محکوم و بر عاملان آن لعنت و نفرین کنند زیرا در قرآن یکی از پیام های آن در خصوص قتل عمد و خونریزی ناحق لعنت خداست؛ نفرین خدا بر عاملان جنایت های پاکستان و مدعیان به ظاهر حقوق بشر که همین تروریست ها، دست نشانده خود آنها هستند./1400/

ارسال نظرات