۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۷۰۴۲۲۱
نماینده ولی فقیه در مازندران:

اوکراین قربانی بحران سازی های آمریکا است

اوکراین قربانی بحران سازی های آمریکا است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به وضعیت امروز اوکراین، وضعیت امروز این کشور را ناشی از بحران سازی آمریکا دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع سپاهیان لشکر عملیاتی 25 کربلا، عامل بسیاری از ظلم ها و جنایت ها در جهان را معلول ناآگاهی ها دانست و گفت: سیاست دشمنان نیز همیشه بر این بوده که مردم فضائل انسان های خوب را نشناسند و از انسان های نابه کار چهره و فضلیت بسازند.

وی با بیان این که دشمن همواره تلاش کرده فضیلت صاحبان فضیلت را کتمان و یا وارونه جلوه دهد، ادامه داد: دشمنان می کوشند برای افراد ناسالم و ضد فضیلت، فضائل بسازند.

امام جمعه ساری بر ضرورت افزایش و تقویت آگاهی و بصیرت در جامعه تأکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری حوادث اوکراین را تحلیل کردند و فرمودند آمریکا کشوری است بحران ساز و بحران زیست و اوکراین هم قربانی بحران سازی های آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که نظام اوکراین خود محصول یک انقلاب مخملی آمریکایی است، ادامه داد: همه سعی این کشور این است که دیدگاه های آمریکا را پیاده سازی کند که گسترش ناتو به سمت شرق از جمله این برنامه ها است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که روسیه هم نمی تواند ببیند ناتو به مرزهایش نزدیک شود و برای دفاع و صیانت از کشور خود دست به این حرکت زده است، افزود: اما با همه این دلایل موضع گیری رهبر معظم انقلاب اسلامی بر توقف جنگ است و ما با جنگ و خونریزی موافق نیستیم، باید روسیه به شکل دیگری همچون مذاکره این مشکل را حل کند.

امام جمعه ساری با بیان این که متأسفانه غربزده های داخلی نیز همراه با خط رسانه ای غرب درصدد مظلوم جلوه دادن آمریکا هستند، بیان داشت: باید در این زمینه آگاهی ها و بصیرت لازم را داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که در طول دوران مختلف انقلاب، همواره شاهد یاران وفاداری در این نظام بودیم و هستیم، تصریح کرد: رزمندگان دفاع مقدس، مدافعان حرم در برابر فتنه های مختلف ایستادند و با اقتدار از انقلاب و اسلام دفاع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که در طول دهه های اخیر عده ای هم بودند که تابعیت بیگانه را پذیرفتند، افزود: متأسفانه این عده پشت میز مدیریت این کشور نیز نشستند و به دشمن سرویس دادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با تبریک سالروز ولادت امام سجاد(ع) گفت: ما باید درس دعا و مناجات را از امام سجاد(ع) بیاموزیم و اگر می خواهیم تا آخر عاقبت به خیر شویم باید رابطه خود را با خدا محکم کنیم و اهل مناجات و گریه باشیم./950/

ارسال نظرات