۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۷۰۴۳۶۳
آیت الله رمضانی:

علمای اسلام در عرصه جهاد تبیین حضور موثر داشته باشند

علمای اسلام در عرصه جهاد تبیین حضور موثر داشته باشند
آیت الله رمضانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی معادلات سیاسی و راهبردی منطقه و جهان را تغییر داده گفت: وظیفه علمای اسلام این است که در عرصه جهاد تبیین حضور موثر داشته باشند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله رضا رمضانی، نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در اثر پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تحول بزرگی در عالم ایجاد شده و معادلات سیاسی و راهبردی منطقه و جهان تغییر کرده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این نکته که آثار پیروزی انقلاب اسلامی بر انسان و خرد انسانی و جمعی کاملاً آشکار است، افزود: حتی مخالفان انقلاب هم به گرایش روز افزون به سوی ارزشی مطرح شده توسط جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند.

آیت الله رمضانی که در نهمین اجلاس دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری سخن می گفت، با ذکر این نکته که امروز گفتمان انقلاب اسلامی در جهان در حال گسترش است و ایستادگی در برابر استکبار و استعمار و به ویژه استعمار جمهوری اسلامی را در موقعیت تمدن سازی قرار داده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری همچنین به توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت اشاره کرد و افزود: توطئه های دشمنان نه تنها در عرصه سیاسی و راهبردی صورت می گیرد، بلکه در حوزه معرفت شناسی و ادراکی نیز برنامه ریزی کرده اند و شاهد جنگ روانی و رسانه ای بی سابقه توسط دشمنان هستیم.

آیت الله رمضانی در ادامه با اشاره به این که دشمنان به دنبال القای ناکارآمدی حکومت دینی و نظام حقوقی مبتنی بر شریعت و فقه هستند، تصریح کرد: با توجه به این مسأله وظیفه علمای اسلام این است که در عرصه های مختلف خصوصاً در عرصه جهاد تبیین حضور موثر داشته باشند و به تبیین فلسفه انقلاب اسلامی و دفاع از تئوری مقاومت در برابر استکبار بپردازد.

ارسال نظرات