۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۷۰۴۳۶۶

بازدید رئیس مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم از خبرگزاری رسا

بازدید رئیس مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم از خبرگزاری رسا
رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در بازدید از خبرگزاری رسا در جریان روند فعالیت های این رسانه حوزی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ سید حسن اکبری رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم به همراه حجت الاسلام مجتهد زاده معاون سیاسی بسیج اساتید در بازدید از خبرگزاری رسا در جریان روند فعالیت های این رسانه حوزی قرار گرفت.

مسئولان بخش های محتلف خبرگزاری رسا، در جریان این بازدید که با حضور حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا همراه بود، گزارش هایی از فعالیت های مجموعه و سرویس های مختلف این رسانه حوزوی ارائه دادند.

حجت الاسلام اکبری در ادامه با حضور در سالن شهید محمد حسن دهقانی خبرگزاری رسا گفت: بنیان انقلاب دینی و الهی است و در یک جایگاه عمیقی قرار دارد که آن نگاه خدا و اولیاء دین است.

وی با اشاره به اهمیت رسانه در دنیای امروز اظهار داشت: جنگ رسانه ای از آغازین روزهای خلقت بوده و امروز و آینده نیز ادامه دارد، امروز وظیفه ما انتقال دریافت های خود به نسل آینده است.

تعداد بازدید : 5

در ادامه حجت الاسلام مجتهد زاده ابراز داشت: با توجه به تجاربی که هست باید به شرح وظایف و اساسنامه مروری کنید که در کجا کم کاری شده است.

وی استفاده از ابزار هنر در رسانه اظهار داشت: در رسانه های ما طنز کمتر پیدا می شود در حالیکه مردم تشنه کارهای طنازانه هستند، فکر می کنم باید به این موضوع باید بپردازید و یا آن را تقویت کنید.

معاون سیاسی بسیج اساتید آموزش حوزویان نسبت به فعالیت های خبری را لازم دانست و تصریح کرد: طلاب را باید با رسانه و فعالیت خبری آشنا کرد.

حجت الاسلام اکبری افزود: معتقدم آخرین حج پیامبر(ص) حجة الوداع نبود، بلکه حج بلاغ بود که می بایست پیام و نقشه آینده اسلام را به آیندگان می رساند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا نیز با اشاره به جنگ روایت ها گفت: امروزه در عرصه جنگ روایت ها ذیل جهاد تبیین هستیم، تعبیر جهاد اشاره به جنگ و نبرد دارد، همانگونه که در نبرد تلاش لازم است در این عرصه نیز رسانه ها باید خودشان را برسانند.

وی ادامه داد: رسانه ای که اولین و سریعترین روایت را داشته باشد، رسانه موفق و پیروز در این عرصه است و امروزه در عرصه جنگ روایت ها بازنمایی واقعیت از خود واقعیت مهم تر است.

مدیرعامل خبرگزاری رسا با اشاره به خلأ راهبردی و راهبری در رسانه های حوزوی ابراز کرد: نگاه راهبری کلان و عرصه راهبری و نگاه های آینده نگر با خلاء مواجهه هستیم، البته الگوهایی همچون آتش به اختیار، جهاد تبیین از سوی رهبر معظم انقلاب پیش روی جهادگران عرصه رسانه حوزوی قرارد داده شده است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
چه تصویر بی کیفیتی
0
0