۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۷۰۴۳۶۸

تخریب ویلای حاشیه رودخانه کرج همچنان ادامه دارد

تخریب ویلای حاشیه رودخانه کرج همچنان ادامه دارد
روز شنبه بود که در تداوم اقدامات عملی دستگاه قضا در حفظ حقوق عامه و صیانت از بیت‌المال و در راستای تاکیدات رئیس دستگاه قضا مبنی بر رفع تصرف و آزادسازی اراضی رودخانه کرج به نفع عامه، روند تخریب ابر ویلای حاشیه رودخانه کرج آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روز شنبه بود که در تداوم اقدامات عملی دستگاه قضا در حفظ حقوق عامه و صیانت از بیت‌المال و در راستای تاکیدات رئیس دستگاه قضا مبنی بر رفع تصرف و آزادسازی اراضی رودخانه کرج به نفع عامه، روند تخریب ابر ویلای حاشیه رودخانه کرج آغاز شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز در مصاحبه‌ای که در همان روز در محل ویلای پیشتر تخریب شده قوه قضائیه انجام داد، گفت: امروز در تخریب این ابر ویلا علاوه بر نمایندگان رسانه‌های مختلف برای پوشش رسانه‌ای، تعدادی از نمایندگان تشکل‌های غیردولتی نیز ناظر اجرایی روند اجرای بدون خط قرمز قانون هستند.

حضور نمایندگان رسانه‌ها در آغاز روند تخریب ابرویلای جاده چالوس همراه با انتشار عکس‌ها و تصاویری از روند تخریب این سازه بسیار مستحکم بود تا جایی که در روز ابتدایی کمتر کسی تصور می‌کرد که روند تخریب این سازه مستحکم با کندی مواجه باشد.

این ساختمان به لحاظ فنی بسیار محکم ساخته شده و همچنین به جهت موقعیت مکانی، در شیب و ارتفاع زیاد واقع شده و چسبیده به کوه است. مصالح استفاده شده در این ساختمان نیز محکم هستند، به طوریکه شیشه‌های ساختمان بسیار مستحکم هستند و با پوتک هم تخریب کامل نمی‌شوند.

برهمین اساس، برای تخریب کامل ابر ویلای حاشیه رودخانه کرج زمان دو تا سه هفته‌ای اعلام شده و مقرر شده است از طریق مقتضی و با افزایش پرسنل تا قبل از نوروز تخریب ساختمان به صورتی که شاکله اصلی آن تخریب شده باشد، صورت گیرد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌شود، با گذشت چند روز از آغاز تخریب این ابر ویلا، روند تخریب ساختمان با جدیت ادامه دارد.

تصاویر مربوط به آخرین وضعیت ساختمان مورد اشاره در چهارمین روز روند تخریب است.

گفتنی است علاوه بر کارکنان شرکت آب، هر روز یکی از پرسنل دبیرخانه ستاد حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری کل استان البرز هم در محل حاضر هستند و بر روند تخریب نظارت خواهند داشت.

ارسال نظرات