۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۷۰۴۶۲۲
آیت الله عبدالهی در گفت‌وگو با رسا عنوان کرد؛

بی توجهی مردم به اغوا‌گری برخی خواص/ ارتباط سازنده با دنیا، در سایه اقتدار نظامی

بی توجهی مردم به اغوا‌گری برخی خواص/ ارتباط سازنده با دنیا، در سایه اقتدار نظامی
نماینده خبرگان گفت: برخی تقویت قوای دفاعی را در تعارضِ گفتمان با جهان می دانند، اما مردم بصیر ایران تحت تأثیر این گونه اغواگری ها قرار نخواهند گرفت.

آیت الله محمود عبدالهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه استحکام نظام منجر به قدرت و قوت ملی می شود، گفت: بدون تردید از پایه های اساسی استقلال کشور و همچنین رهایی از مستعمره بودن از جهات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در سایه اقتدار و قدرت نظام اسلامی به وجود می آید.

وی با بیان اینکه اقتدار و قدرت نظام بر اساس داشتن امکانات و تجهیزات نظامی به وجود خواهد آمد، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران قطب جدیدی در دنیا به وجود آورده و تضاد ذاتی میان اهداف نظام اسلامی و استکبار جهانی وجود دارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: در طول چهل و سه سال انقلاب اسلامی، استکبار جهانی توطئه ها و نقشه هایی برای از بین بردن قدرت نظام اسلامی برنامه ریزی کرده، اما نتوانسته کوچکترین ضربه ای به قدرت و اقتدار کشور وارد کند.

وی با بیان اینکه دشمنان خارجی و داخلی درصدد هستند تا از طریق جنگ نرم فکر مردم را تغییر دهند، گفت: برخی به بهانه تعامل با دنیا به تضعیف دستاوردهای نظامی کشور می پردازند و این افراد گفتمان با جهان را در تعارض تقویت قوای دفاعی کشور بیان می کنند، اما مردم هوشیار و بصیر ایران تحت تأثیر این گونه اغواگری‌ها قرار نخواهند گرفت.

آیت الله عبدالهی با اشاره به اینکه ملت بصیر ایران می دانند تعامل و ارتباط سازنده با دنیا در سایه اقتدار نظامی محقق خواهد شد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود فرمودند برای حفظ اقتدار عوامل مختلفی وجود دارد که باید همگی باهم همراه باشند، از این رو تقویت علمی، تقویت نظامی و وحدت ملی همگی در یک راستا هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: نباید یکی از عرصه های تقویت نظام را به بهانه تقویت دیگری از بین برد، از این رو باید اقتدار، استقلال، حاکمیت و انتقال فکر از خارج به داخل در یک راستا و هدف قرار گیرند.

نیروهای انقلابی همواره در صحنه و میدان جهاد تبیین حضور داشته باشند

آیت الله عبدالهی بر لزوم جهاد تبیین از سوی نیروهای انقلابی در عرصه های مختلف تاکید کرد و گفت: لازم است نیروهای انقلابی همواره در صحنه و میدان حاضر بوده و بر نقشه های دشمنان اشراف کامل داشته باشند تا اینکه با زبان و استدلال برتر، نقشه های شوم دشمنان را با ابزارهای مختلف برای عموم تبیین کنند.

ارسال نظرات