۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵
کد خبر: ۷۰۴۶۶۷
معاون تهذیب حوزه های علمیه:

مومنان باید زمینه ظهور را فراهم‌ کنند

مومنان باید زمینه ظهور را فراهم‌ کنند
حجت الاسلام و المسلمین عالم زاده نوری گفت: خداوند این جهان را به دست متقین خواهد رساند و این برنامه الهی است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری، حجت الاسلام والمسلمین محمد عالم زاده نوری معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور بعداز ظهر امروز در همایشی که با موضوع مهدویت، با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و حوزه علمیه در سالن همایش مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد با اشاره به تأسیس مدرسه معصومیه در سال 1368 ابراز داشت: مدرسه معصومیه در این مدت بیش از یازده هزار طلبه تربیت کرده است که هزار نفر آنها از مقطع دانشگاهی وارد حوزه شده بودند و این مدرسه در ایام دفاع مقدس نیز شهدایی را تقدیم انقلاب کرده است.

معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور اظهار کرد: باید به موضوع مهدویت با نگاه کلان یکپارچه نگاه شود اظهار کرد: خداوند برای این جهان طرح و نقشه ای حساب شده کشیده است و در قرآن کریم و در ادیان گذشته نیز از طرح کلان خود پرده برداشته است.

وی در ادامه به بیان طرح خداوند پرداخت و افزود: در گستره زمین یک اتفاقی باید بیفتد و آن این است که خداوند این جهان را به دست متقین خواهد رساند و این برنامه الهی است و باید دین اسلام بر همه ادیان غلبه  داشته باشد.

معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور با اشاره به نظریه جمهوریت امام خمینی(ره) ابراز داشت: این نظریه یک فرهنگ و مبانی قرآنی است و مومنین باید زمینه ظهور امام زمان عجل الله را ایجاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری ابراز داشت: به تعبیر امام خمینی(ره) اسلام به صورت یکپارچه و جهانی خواهد شد و دشمنان خود را به مذلت می نشاند و امام زمان بر آن حکومت خواهد کرد و امامِ مکتب اسلام امام جهان خواهد شد.

ارسال نظرات