۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۷۰۴۶۷۹
حجت الاسلام والمسلمین ربانی خبر داد:

نخستین جشنواره مطبوعات جهاد کشاورزی برگزار می‌شود

نخستین جشنواره مطبوعات جهاد کشاورزی برگزار می‌شود
نماینده، ولی فقیه در جهاد کشاورزی در نشست هم‌اندیشی مدیران نشریات وزارت جهاد کشاورز از برگزاری جشنواره مطبوعات داخلی این وزارتخانه در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبر گزاری رسا،حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی در نشست هم‌اندیشی و هم فکری با مدیران و سردبیران نشریات داخلی ستاد وزرات جهاد کشاورزی، با قدردانی از فعالیت‌های رسانه‌ایی در عرصه جهاد و کشاورزی اظهار داشت: تقویت و توسعه ارتباطات با رسانه‌ها یکی از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی است و این مسأله با نگاه آسیب‌شناسی از گذشته و برنامه ریزی دقیق برای فعالیت های آینده امکان‌پذیر است.

وی اظهار داشت: جشنواره مطبوعات داخلی ستاد وزارتخانه در نیمه دوم سال آینده و بر اساس شاخص‌هایی برگزار و نشریات برتر معرفی و تقدیر می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: در راستای ارتقای فعالیت‌ها درخواست ما این است تا بیستم فروردین ماه ۱۴۰۱ گزارشی از آسیب‌های گذشته، بررسی و تحلیل گذشته با نگاه به آینده توسط رسانه‌های فعال در بخش کشاورزی ارائه شود تا بتوان با یک برنامه‌ریزی منسجم امور را پیش برد.

وی تأکید کرد: رسانه‌ها در رشد و توسعه بخش کشاورزی و همچنین رفع آسیب‌ها در بخش کشاورزی تأثیر بسزایی دارند و همواره تلاش کردیم فضای مناسبی بین وزارت کشاورزی و رسانه‌ها ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی با اشاره به این که جشنواره مطبوعات در کشور دارای پیشینیه‌ی سی ساله دارد، افزود: باید تلاش کنیم در مطبوعات و رسانه‌ها، مباحث کشاورزی به صورت تخصصی و کارشناسانه بیان شود.

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود اعیاد شعبانیه، ولادت امام زمان(عج) و همچنین فرا رسیدن ایام نوروز را پیشاپیش به اهالی رسانه کشاورزی تبریک گفته و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

در این دیدار مدیران و مسئولان مجله‌های علمی و تخصصی در بخش کشاورزی به تبیین فعالیت‌های خود پرداختند.

همچنین فعالان مدیران نشریات داخلی وزارت جهاد در این دیدار برای تعامل و ارتباط بیشتر با حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی اعلام آمادگی کردند.

علیرضا استادیان خانی

ارسال نظرات