۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۷۰۴۸۷۲

دبیر هشتمین جشنواره فیلم شهر منصوب شد

دبیر هشتمین جشنواره فیلم شهر منصوب شد
دبیر هشتمین جشنواره فیلم شهر با حکمی از سوی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران منصوب شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبر گزاری رسا، حجت‌الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران طی حکمی مجید اکبرشاهی مدیرعامل موسسه تصویر شهر را به عنوان دبیر هشتمین دوره از این رویداد فرهنگی و سینمایی منصوب کرد.

متن حکم دبیر هشتمین دوره جشنواره فیلم شهر خطاب به مجید اکبرشاهی به این شرح است:

نظر به شایستگی، تعهد و شناخت جنابعالی در حوزه مدیریت فرهنگی و رسانه‌ای به موجب این حکم به عنوان دبیر 
«هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر (تهران)» منصوب می‌شوید.

جشنواره بین‌المللی فیلم شهر (تهران) به عنوان مهم‌ترین رویداد سینمایی مدیریت شهری پس از برگزاری هفت دوره موفقیت آمیز و شناسایی و معرفی آثار و هنرمندان ممتاز، جا دارد تا در این دوره ضمن بازنگری و توسعه، هم در زمینه اجرا و هم در مأموریت‌های کلان شهری به یاری مدیریت شهری آمده و با برنامه‌ریزی، هدایت و جذب مشارکت و منابع به نفع هنرمندان و سینماگران تلاش نماید تا شروعی باشد برای تولید آثار فاخر با شعار «اشاعه حقوق و اخلاق شهروندی» با هدف تبدیل «کلان شهر تهران به الگویی برای جهان اسلام». 

امید است با همکاری مجدانه اعضای محترم شورای سیاستگذاری و ترسیم نقشه راهی دقیق برای بهره بردن از تمام ظرفیت‌های موجود در کنار استقبال هنرمندان و هنردوستان در ایفای این مهم موفق و موید باشید. 

مجید اکبرشاهی در کارنامه کاری خود مسؤولیت‌های مختلف فرهنگی- رسانه‌ای از جمله: مدیریت گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم، مدیریت گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، مدیریت گروه مستند شبکه افق، مدیریت تولید موسسه تصویر شهر، معاونت تولید انجمن سینمای جوانان ایران و ..... را برعهده داشته است و همچنین فعالیت های موثری در زمینه تولید آثار نمایشی و مستند در کشور و برخی از کشورهای همسایه را نیز دارد.

موسسه تصویر شهر- سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هشتمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم شهر را با رویکرد ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی با توجه به هویت دینی در تابستان سال ۱۴۰۱ در تهران برگزار می کند.

ارسال نظرات