۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۷۰۴۸۸۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

استفاده از ظرفیت و توانمندی جوانان لازمه حرکت به سمت پیشرفت است

استفاده از ظرفیت و توانمندی جوانان لازمه حرکت به سمت پیشرفت است
لرستان- امام جمعه خرم آباد بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت جوانان در عرصه های مختلف تاکید کرد و گفت: استفاده از این ظرفیت و باور به توانایی آنان لازمه حرکت به سمت پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، شامگاه دوشنبه در برگزاری مراسم روز جوان با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز جوان گفت: دوران جوانی فرصتی برای رشد و شکوفایی استعدادها است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه بسیاری از موفقیت ها و کامیابی ها در دوران جوانی شکل می گیرد، افزود: جوانی در درون خود استعدادها و ظرفیت هایی دارد که اگر بالفعل شوند بسیاری از کارهای به ظاهر نشدنی، شدنی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: توانمدی و استعداد دوران جوانی می تواند جهل را تبدیل به علم، محیط آلوده را تبدیل به محیط سالم و توحیدی نماید و خرافات و شبهات را تبدیل به حقایق و شک را تبدیل به یقین کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت توجه به ظرفیت ها، انرژی و توان دوران جوانی تاکید کرد و گفت: باید روحیه خودباوری و تکیه بر ظرفیت جوانان تقویت شود و برای حرکت به سمت پیشرفت خود را باور داشته باشیم.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: روحیه مطالبه گری، عدالت خواهی منطبق بر منطق منصفانه، پیشنهاد سازنده همراه با اخلاق و به دور از پرخاشگری، غیبت و اهانت بین جوانان تقویت شود.

وی حضرت علی اکبر(ع) را الگوی جوانان خواند و ادامه داد: حضرت علی اکبر(ع) الگوی سخاوت، عبادت، صداقت، وقار، حیا و همه فضیلت ها است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تاکید کرد: در ادارات به روی جوانان باز باشد و از ظرفیت، توانایی و استعداد جوانان استفاده شود./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات