۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۷۰۴۹۰۸

تیپ امام صادق جنایت آل سعود را محکوم کرد

تیپ امام صادق جنایت آل سعود را محکوم کرد
تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه السلام با صدور بیانیه ای جنایت آل سعود در اعدام شیعیان و بیگناهان در عربستان را محکوم کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) با صدور بیانیه ای جنایت آل سعود در اعدام شیعیان و بیگناهان در عربستان را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلًا عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ» (گمان مبر که خداوند از آنچه ظالمان انجام می‌دهند غافل است)

بار دیگر دستهای ناپاک و خون آشام آل سعود از آستین به‌ در آمد وتعدادی از مردم مظلوم و بی‌گناه عربستان بخصوص ۴۱ جوان پاک و برومند ازشیعیان و پیروان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام را به شهادت رساند.

رژیم جنایتکار و دست نشانده آل سعود با استفاده از توجه رسانه ها به جنگ در اوکراین ونیاز جهانی به نفت ،موقعیت را برای انجام جنایت هولناک گردن زدن ۸۱ نفر در یک روز مناسب دید وبرگ سیاه دیگری در کارنامه سراسر سیاه ونکبت آلود خود افزود.

تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه السلام با اظهار نا امیدی از اقدام مؤثر و بازدارنده نهادهای عریض و طویل بین المللی که اغلب جیره خوار و وابسته به استکبار جهانی هستند، ضمن محکومیت شدید این جنایت ددمنشانه و دعوت از طلاب و روحانیون و عموم مردم شریف قم به شرکت در تجمع اعتراضی در مدرسه فیضیه، از تمامی علما وبزرگان ومردم مسلمان ،رسانه های مستقل و آزاد اندیش وهمه وجدانهای بیدار وآزاده جهان درخواست می نماید از تمام ابزار ممکن برای محکومیت این جنایت هولناک استفاده کرده وبا ایجاد موج و هجمه ی سنگین رسانه ای ،چهره پلید آل سعود و حامیان آنها را برملا کرده وآنها را از کرده ی خود پشیمان نمایند.

روابط‌عمومی تیپ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه السلام

ارسال نظرات