۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۷۰۵۰۲۲
آیت الله خاتمی در گفت‌وگو با رسا عنوان کرد؛

جنایت و خونخواری؛ اقتضای طبیعت آل سعود/ قدردان اقدامات سپاه هستیم

جنایت و خونخواری؛ اقتضای طبیعت آل سعود/ قدردان اقدامات سپاه هستیم
عضو فقهای شورای نگهبان گفت: رژیم خونخوار آل سعود با خونخواری متولد شده و کتاب قطوری است خونخواری اینها که باید برای نسل فعلی بازگو کنیم.

آیت الله سید احمد خاتمی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به حمله موشکی سپاه گفت: کاری که سپاه کرد، یک کار شجاعانه و مدبرانه است و به لانه زنبور که رژیم صهیونیستی باشد حمله کرده و ما دست و بازوی این رزمندگان دلیر را که یاد و خاطر حاج قاسم را زنده می‌کنند، از صمیم جان می‌بوسیم.

وی در ادامه به جنایتی که رژیم آل سعود انجام داد اشاره و تصریح کرد: نیش عقرب نه از ره کینه است، اقتضای طبیعتش این است؛ این رژیم خونخوار با خونخواری متولد شده و کتاب قطوری است خونخواری اینها که باید برای نسل فعلی خود بازگو کنیم و این کار اولین و آخرین جنایت آنها نخواهد بود.

آیت الله خاتمی افزود: این رژیم به کمک اجانب شکل گرفته و ادامه حیاتش نیز به کمک همین اجانب است و من زبانم قاصر است که بگویم چه احساسی از این جنایت دارم؛ اینها بچه 13 ساله را 5 سال در زندان می‌اندازند و بعد با شمشیر  او را گردن می‌زنند.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این یعنی خونخواری و وحشی گری؛ سکوت سازمان‌های بین المللی و حقوق بشری مسأله دیگری است که باید به آن اشاره کنم و همانطور که می‌بینید صدایی از هیچ کس شنیده نمی‌شود و به این نقض صریح حقوق بشر واکنش نشان نمی‌دهند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم اظهار داشت: امام فرمود ما را بکشید، نضهت به راه خود ادامه می‌دهد؛ خون مظلوم از بن صخره جوانه می زند، بر تن بیدادگرها تازیانه می‌زند؛ این جنایات، مرگ این رژیم منحوس را نزدیک کرده و از خدا می‌خواهم به زودی در صدر اخبار، نابودی رژیم خونخوار و جنایت کار آل سعود را بشنویم.

ارسال نظرات