۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۷۰۵۰۲۶
آیت الله حسینی خراسانی در گفت‌وگو با رسا:

مردم داری و حمایت از ولایت فقیه از ویژگی های بارز آیت الله علوی گرگانی بود

مردم داری و حمایت از ولایت فقیه از ویژگی های بارز آیت الله علوی گرگانی بود
عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه حضرت آیت الله علوی گرگانی دارای روحیه مردم داری بود، گفت: ایشان در تمام شرایط حامی انقلاب، ولایت فقیه و امامین انقلاب بود.

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با تسلیت ارتحال حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: ارتحال ملکوتی عالم بزرگوار حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی را به رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و بیت شریف و آقازادگان ایشان تسلیت عرض می کنم.

آیت الله حسینی خراسانی با اشاره به سیره علمی و اخلاقی این عالم بزرگوار گفت: مرحوم حضرت آیت الله علوی گرگانی دارای روحیه مردم داری و اخلاق مداری و مدارا و تعامل صحیح با مردم بود.

وی با بیان اینکه مرحوم حضرت آیت الله علوی گرگانی دارای روحیه مردم داری ویژه ای بود، اظهار کرد: بنده در سفرهایی که به استان گرگان داشتم مشاهده کردم؛ قاطبه مردم گرگان ارادت ویژه ای به محضر ایشان داشتند، زیرا که این عالم بزرگوار دارای حسن اخلاق، سلوک کریمانه و همواره همراه با مردم بود.

عضو فقهای شورای نگهبان اظهار کرد: هر فردی که دارای روحیه مردم داری باشد محبوبیت میان مردم پیدا می کند، از این رو مردم به علمایی که دارای اخلاق نیکو باشند، ارادت ویژه ای پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه ویژگی دوم مرحوم حضرت آیت الله علوی گرگانی این بود که در تمام شرایط همراه و حامی انقلاب، ولایت فقیه و امامین انقلاب بود، تصریح کرد: این عالم بزرگوار در هر مناسبت و اتفاقی که لازم بود به میدان می آمد و با موضع گیری ها و سخنان خود به حمایت از انقلاب، نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب می پرداخت.

آیت الله حسینی خراسانی اظهار کرد: رحلت حضرت آیت الله علوی گرگانی مصیبتی برای حوزه های علمیه بود که امیدوارم خداوند متعال این مصیبت را جبران و تدارک بفرماید.

ارسال نظرات