۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۷۰۵۰۴۰

ویژه برنامه های نیمه شعبان در شهرستان ورامین

ویژه برنامه های نیمه شعبان در شهرستان ورامین
تهران ـ برنامه های ویژه ای در نقاط مختلف شهرستان ورامین به مناسبت در نیمه شعبان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: خوشبختانه با سیاستگذاری و راهبری صورت گرفته شده و حضور گروه ها و تشکل های مردمی در صحنه ، برنامه های منسجم و خوبی به مناسبت اعیاد شعبانیه در سطح شهرستان ورامین پیش بینی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی؛ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جلسه ستاد بزرگداشت نیمه شعبان که ظهر روز دوشنبه ۲۳ اسفند ماه در سالن جلسات این شورا با حضور روسای ادرات و نهادها و مدیران تشکل های مردمی برگزار شد اظهار کرد: امروز باید نیمه شعبان و بزرگداشت اعیاد میلاد باسعادت دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ، جنبه مردمی داشته باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: خوشبختانه با سیاستگذاری و راهبری صورت گرفته شده و حضور گروه ها و تشکل های مردمی در صحنه ، برنامه های منسجم و خوبی به مناسبت اعیاد شعبانیه در سطح شهرستان ورامین پیش بینی شده است.

وی با اشاره به پیش بینی برنامه نورافشانی شب نیمه شعبان در نقاط مختلف شهرستان ورامین ادامه داد: آیین نورافشانی شب نیمه شعبان ساعت 21 پنجشنبه 26 اسفندماه به همراه قرائت دعای فرج و سردادن ندای لبیک یا مهدی از پشت بام منازل، پارک ها، مساجد و مراکز مذهبی و... شهرستان ورامین برگزار خواهد شد.

محمودی، پاسخگویی به شبهات در حوزه مهدویت را یک ضرورت دانست و گفت: تهیه کلیپ های یک دقیقه ای توسط حوزه علمیه ورامین به منظور پاسخگویی به شبهات، انتشار کلیپ های پاسخ به شبهات توسط بنیاد مهدویت ورامین و حضور مبلغان جهادی در مراکز عمومی و نقاط مختلف شهر، از دیگر برنامه هایی است که در حوزه پاسخگویی به شبهات حوزه مهدویت پیش بینی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: هیئات مذهبی در شب و روز نیمه شعبان ، برنامه های ویژه ای را با حضور سخنرانان و مبلغین در نقاط مختلف شهر ورامین برگزار خواهند کرد.

وی با اشاره به تقارن میلاد باسعادت امام زمان(عج) با روز جمعه گقت: ویژه برنامه های مختلفی در نمازهای جمعه شهر ورامین، بخش جوادآباد و خیرآباد پیش بینی شده و غرفه های فرهنگی به منظور بزرگداشت جشن نیمه شعبان در حاشیه نماز جمعه برپا می شود.

مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین نیز در این جلسه با اشاره به این نکته باید در حوزه نرم افزاری تبیین معارف ناب اهل بیت تلاش کنیم اظهار داشت: امروز دشمن با تمام توان و ظرفیت در حال تلاش برای کمرنگ کردن معارف دین در جامعه است و همه وظیفه داریم در حوزه نرم افزاری و تبیین معارف ناب و درست اسلامی تلاش کنیم.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری جشن های خیابانی و استفاده از ظرفیت های هنری و سرود شهرستان ورامین در بزرگداشت نیمه شعبان افزود: امروز باید جشن نیمه شعبان به صورت مردمی برگزار شود و آن زمان است که می توانیم به اهداف خود در بزرگداشت مناسبت های دینی برسیم.

ارسال نظرات