۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۷۰۵۱۴۴
امام جمعه بروجرد:

یادواره شهدا فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

یادواره شهدا فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
حجت الاسلام حسینی، نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز جامعه خواند و گفت: برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، ظهر امروز در جلسه تقدیر از برگزارکنندگان اولین یادواره شهدای گمنام شهرستان بروجرد که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: برگزاری اولین یادواره شهدای گمنام اقدامی خوب وارزنده بود، با این کارها می توان فرهنگ جهاد، ایثار وشهادت را به نسل جدید معرفی نمود.

امام جمعه بروجرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز جامعه خواند و افزود: در سایه نهادینه سازی ارزش ها می توان در تربیت انقلابی نسل نو و حرکت در مسیر شهدا و آرمان های انقلاب گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در ارتقای معنویت و هدایت صحیح جامعه نقش آفرین بوده و نیاز جامعه است.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: با برگزاری یادآوره های شهدا باید نسل امروز و آینده را نسبت به اهداف و آرمان های شهدا آشنا ساخت و در سایه این مهم توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

وی در ادامه به تغییر در مدیریت دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی اشاره کرد و گفت: این مسئولیت ها فی نفسه باری بردوش انسان هاست، اما ازآن جهت که وسیله ای برای خدمت به جامعه اسلامی و ترویج معارف دینی است،یک نعمت الهی است.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: با بهره مندی از فرصت ها و موقعیت هایی که در اختیار داریم باید در جهت خدمت به مردم و برطرف سازی مشکلات مردم و جامعه گام برداریم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات