۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۷۰۵۲۲۹

چرا ترویج نگه داری از سگ همچنان ادامه دارد

چرا ترویج نگه داری از سگ همچنان ادامه دارد
امام جمعه موقت بناب با انتقاد از ترویج نگهداری سگ در منازل از طریق فضای مجازی و متأسفانه روی آوردن برخی خانواده‌ها به این موضوع گفت: متاسفانه برخی از این سایت‌ها به جای تبلیغ فرزندآوری و نگهداری فرزند، نگهداری سگ را تبلیغ و ترویج می کنند!

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  فارس از بناب،حجت‌الاسلام ناصر اصغری در خطبه های آیین جمعه شهرستان بناب با تبریک ولادت باسعادت حضرت قائم(عج) با بیان اینکه ما در زمان غیبت قرار داریم و وظایفی بر عهده‌مان است؛ اظهار کرد: انتظار، صبر و شکیبایی در این دوران طولانی غیبت یک عبادت است و اگر نگاه عمیق به انتظار داشته باشیم، به این برخورد خواهیم کرد که انتظار باید توأم با صبر، شکیبایی، امید، ایمان و تقوا باشد.

وی افزود: انسان باید در زمان غیبت با امام زمان (عج) یک ارتباط قلبی داشته باشد.

خطیب موقت جمعه شهرستان بناب سپس با انتقاد از ترویج نگهداری سگ در منازل از طریق فضای مجازی و متاسفانه روی آوردن برخی خانواده‌ها به این موضوع تصریح کرد: متاسفانه برخی از این سایت‌ها به جای تبلیغ فرزندآوری و نگهداری فرزند،  نگهداری سگ را تبلیغ و ترویج می‌کنند!

اصغری یادآور شد: بالاترین و اصلی‌ترین اقدامی که از رسانه‌های بیگانه شاهد هستیم، بی‌هویت کردن خانواده‌هاست از این‌رو باید مراقب این تهدیدات جدی دشمن برای برداشتن حجاب و عفاف فرزندان خود باشیم.

وی، روشنگری نسبت به مسائل معنوی و عرفانی و تبیین آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را از عرصه‌های جهاد تبیین معرفی و تأکید کرد: اگر دست دشمن را در میدان تحریف حقایق باز بگذاریم، جریان باطل و تزویر خودش را بر ما حاکم خواهد کرد.

این استاد حوزه ضمن هشدار به خانواده ها جهت حفظ حجاب و عفاف بیان داشت: در دین اسلام بی‌حجابی و بدحجابی حرام است و والدین باید مراقب باشند تا خانواده‌ها در دام بی‌حجابی و بدحجابی گرفتار نشوند.

حجت‌الاسلام اصغری در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بناب با اشاره به جنگ اوکراین و بی‌تفاوتی ابزار و رسانه‌های غربی و سکوت آنها در بیان حقایق تصریح کرد: سیاستمداران غربی اعلام کردند که پناهندگان اوکراینی نور چشم ما هستند و هر خانواده‌ای از پناهندگان اوکراینی پذیرایی کند، حمایت مالی می‌شود.

وی یادآور شد: غربی‌ها فضای مجازی را که برای از کار انداختن جمهوری اسلامی ایران بسیج کرده بودند، امروز این رسانه‌ها علیه آنها تمام شده است.

امام جمعه موقت شهرستان بناب در ادامه از اقدام نیروهای جهادی و حزب‌اللهی و هیاتی‌ها که به مناسبت نیمه شعبان و عید بزرگ مسلمانان با راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی و توزیع رایگان نان در سطح شهرستان تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات