۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۷۰۵۳۱۹
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد:

پیام نوروزی رهبری امیدوار کننده تر از همیشه

پیام نوروزی رهبری امیدوار کننده تر از همیشه
اصفهان – آیت الله سلیمانی پیام نوروزی امسال رهبری را امیدوارکننده‌تر از سال‌های گذشته دانست و گفت: ظرفیت‌های بالایی وجود دارد که سبب تحولی بنیادین در کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در کاشان صبح امروز چهارشنبه سوم فروردین سال 1401 در دیدار نوروزی با مسؤولان و نخبگان شهرستان کاشان که در حسینیه حضرت علی اکبرعلیه السلام این شهرستان برگزارشد، گفت: تحول طبیعت با خودش تحولات فراوانی را به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه پیامبراکرم (ص)، امیرمومنان (ع) و امام صادق (ع) نوروز را به رسمیت شناختند، افزود: نوروز تنها عید باستانی نیست، عید دینی و روز امامت و خلافت امیرمومنان (ع) و روز نجات حضرت ابراهیم از آتش نمرود است.

به گفته وی مناسبت‌های مختلف دینی با نوروز باستانی درهم آمیخته است که نوروز باستانی را تبدیل به نوروز دینی کرده است.

آیت الله سلیمانی پیام نوروزی امسال رهبرمعظم انقلاب را متفاوت از پیام‌های نوروزی سال‌های قبل معظم له دانست و اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب سال گذشته نیز پیام‌هایی را صادر و جامعه هدف پیام خود را نیز مشخص می‌کرد.

وی پیام نوروزی امسال رهبرمعظم انقلاب را امیدوار کننده‌تر از سال‌های قبل دانست و با اشاره به این فرمایش معظم له که امسال تلاش و کوشش دولتمردان و قوای سه گانه امیدوارکننده است، ادامه داد: ظرفیت‌های بسیار بالایی وجود دارد که سبب تحولی بنیادین در کشور خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهارداشت: منطقه کاشان در همه ادوار گذشته در تراز انقلاب اسلامی حرکت کرده است و امسال نیز مدیران و مسؤولان شهرستان و مردم کاشان در راستای تحقق «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» تلاش خواهند کرد.

آیت الله سلیمانی گفت: منطقه کاشان بزرگ این استعداد و ظرفیت را دارد تا بتواند برخی از محور‌های کار را در طلیعه سال نو مورد امتثال فرامین رهبر معظم انقلاب قرار دهد.

به گفته وی بخش دانش بنیان شهرستان بخش موفقی است و اشتغالزایی نیز درمنطقه کاشان به گونه‌ای است که زمینه کار و اشتغال حتی برای نیرو‌های مفرد جامعه نیزفراهم است.

نماینده، ولی فقیه در کاشان درادامه به لزوم تشکیل اتاق فکر برای پاسخگویی پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب تأکید کرد و گفت: واحد‌های تولیدی دانش بنیانی که زمینه اشتغال را در سال جاری فراهم می‌کنند بعنوان الگو و پایلوت به کشورمعرفی شود.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه برخی از فرامین رهبرمعظم انقلاب درسال‌های گذشته بر روی زمین باقی مانده است، ابراز امیدواری کرد فرامین رهبر معظم انقلاب در سال جاری تنها به نصب تعدادی بنر و تبلیغات رسانه‌ای بسنده نشود.

به گفته وی سال گذشته که به نام رفع موانع تولید نامگذاری شد در برخی بخش‌هایی که رفع موانع انجام شد، کافی نبود.

نماینده ولی فقیه در کاشان خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جدید با هماهنگی خوب دولت که هم در عمل و هم در تعهد خود را سرباز رهبری می‌داند شاهد شکوفایی و تحول عظیم در بخش تولید دانش بنیان و اشتغالزایی درکشور باشیم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات