۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۷۰۵۹۳۱

حوادث ترافیکی بیشترین مرگ و میر را میان اتفاقات کشور دارد

حوادث ترافیکی بیشترین مرگ و میر را میان اتفاقات کشور دارد
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: بیشتر حوادث پر تلفات کشور شامل حوادث ترافیکی است که در نقاط مختلف به وقوع می‌پیوندد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: ما در اورژانس کشور حوادث پر تلفات را حوادثی اعلام می‌کنیم که بیش از ۳ کشته و ۵ مصدوم داشته باشد.

وی تصریح کرد: بیشتر حوادث پر تلفات کشور شامل حوادث ترافیکی است که در نقاط مختلف به وقوع می‌پیوندد.

رئیس سازمان اورژانس کشور همچنین خاطرنشان کرد: به دلیل حوادث ترافیکی متأسفانه در کشور ما سالانه حدود ۱۷ هزار فوتی داریم و این آمار و ارقام خوبی نیست.

میعادفر در ادامه یادآور شد: متأسفانه در سال گذشته آمار تلفات جانباختگان حوادث ترافیکی با افزایش روبرو بود و امیدواریم بتوانیم با تمام تلاشی که در اورژانس به کار می‌گیریم و با هماهنگی سازمان هایی که کنار ما قرار دارند، در راستای کاهش حوادث ترافیکی قدم برداریم.

وی همچنین اضافه کرد: با وجود ترافیک، بافت فرسوده و ساختار شهری پیچیده‌ای که شهر تهران دارد، زمان بیشتری برای رسيدن به محل حادثه نیاز است و گاهی با مشکل روبرو می‌شدیم که برای‌ رفع این معضل استفاده از اورژانس موتوری یا همان موتورلانس را جایگزین استفاده از آمبولانس کرده‌ایم و در تلاش هستیم تا ما هم از فناوری‌های نوین در دسترس در سایر کشورها در حوزه سلامت و خدمات اورژانسی استفاده کنیم.

ارسال نظرات