۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۷۰۶۳۰۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دشمن در هجمه فرهنگی خود حجاب و عفاف را نشانه گرفته است

دشمن در هجمه فرهنگی خود حجاب و عفاف را نشانه گرفته است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی حجاب و عفاف را یکی از نقاط قوت کاشان دانست و گفت: امروز دشمن در هجمه فرهنگی خود حجاب و عفاف را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار امام جمعه و مدیران مدارس علمیه شهرستان آران و بیدگل، منطقه فرهنگی کاشان را دارای نقاط قوت فراوانی دانست و گفت: وفاق بین ادارات و مراکز فرهنگی درمنطقه فرهنگی کاشان به عنوان یکی از نقاط قوت این منطقه قابل تحسین است.

وی حجاب و عفاف در شهرستان کاشان را یکی دیگر از نقاط قوت این شهرستان دانست و افزود: امروز دشمن در هجمه فرهنگی خود حجاب و عفاف را نشانه گرفته است.

حجت الاسلام والمسلیمن حسینی گفت: اگر در بمباران فرهنگی دشمن هوشیار نباشیم و خواب باشیم، دشمن بیدار است و شبانه روز در حال بمباران فرهنگی است.

وی به فرمان پنج ماده‌ای رهبر معظم انقلاب در حکم نماینده ولی فقیه در کاشان اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از فرامین معظم له ارتقای معنوی است که یکی ازمصادیق ارتقای معنوی، تقویت مساجد است.

به گفته وی اگر امامان جماعت، هیات امناء، کانون فرهنگی و پایگاه بسیج مساجد به وظایفی که برعهده دارند عمل کنند ۸۰ درصد از مشکلات فرهنگی جامعه حل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه درکاشان گفت: در صورت فعال شدن کانون‌های فرهنگی مساجد در بخش‌های مهارتی و اردویی و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد، ورود‌های دانشگاه و حوزه افزایش خواهد داشت./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات